Liczba wyników: 983
W sieci pojawił się zakulisowy klip z planu nowego "Terminatora". Nowy "Terminator" realizowany był w nowoczesnym studiu filmowym w Budapeszcie, a na planie pojawił się producent Andy Vajna, który ma na koncie takie klasyczne filmy jak "Zemsta po latach", "Rambo: Pierwsza krew" czy "Pamięć absolutna". Ostatnio Andy Vajna sprawował funkcję komisarza rządowego do spraw węgierskiego przemysłu filmowego. Twórca zmarł w ubiegłą sobotę w Budapeszcie w wieku 74 lat.
Aż 5-krotnie w ciągu ostatnich 6 lat wzrosło zadłużenie polskich emerytów. Obecnie wynosi ono 5,6 mld zł, a liczba seniorów mających niespłacone zobowiązania zwiększyła się o 100 tys. Emeryci zadłużają się głównie w bankach, niechętnie korzystają z firm pożyczkowych, nie szukają też wsparcia rodziny. Ale choć po kredyt sięgają częściej niż młodsze pokolenia, to zazwyczaj liczą, czy ich stać na pożyczkę i zdecydowanie płynniej ją spłacają. To najważniejsze wnioski z ostatniego badania „Dlaczego Polacy się zadłużają” przeprowadzonego przez Krajowy Rejestr Długów.
Życie w biegu daje nam się we znaki na co dzień. Jednak może warto potraktować je jako wyzwanie, a nie uciążliwość? Zobacz, jak duże, pozytywne zmiany w zarządzaniu Twoim czasem wprowadzić mogą poniższe wskazówki. Daj się zaskoczyć tym, jak niewiele potrzeba, aby zrobić wiele więcej!
Ponad ¾ Polaków w wieku 18-64 lata deklaruje, że przynajmniej raz w życiu brało kredyt lub pożyczkę. 35 proc. przyznaje, że często korzysta z takich usług finansowych. Najczęściej zadłużamy się na sprzęt AGD i RTV, remont w domu oraz kupno samochodu. Niestety niemal co czwarty z nas nie ma w zwyczaju sprawdzać, czy będzie w stanie spłacić pożyczkę. Bierzemy ją bowiem najczęściej pod wpływem impulsu – takie wnioski przynosi badanie „Dlaczego Polacy się zadłużają”, przeprowadzone przez IMAS International w na zlecenie Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej.
Niemal w każdym obszarze neurologii obserwujemy widoczny postęp medycyny. Jednak nadal wielu chorych i lekarzy czeka na nowe terapie, które ułatwią pacjentom życie z chorobą. O tym, dlaczego choroby neurologiczne stają się coraz większym wyzwaniem, w jakich obszarach neurologii dokonał się w ostatnich latach postęp i na co czekają pacjenci, opowiada prof. Jarosław Sławek, Prezes Polskiego Towarzystwa Neurologicznego.
Coraz częściej sylwestrowe plany łączymy z wyjazdem na święta Bożego Narodzenia, w przyprószone śniegiem góry czy w skute lodem okolice mazurskich lasów lub wręcz przeciwnie, do ciepłych krajów, z dala od niskich temperatur i ferworu świątecznych przygotowań. W gorącym okresie noworocznych wyjazdów internetowe biura podróży odnotowują ponad 20-procentowy wzrost sprzedaży wyjazdów.
Poczta Polska wprowadza 27 grudnia br. znaczek oraz kartkę „100. rocznica wybuchu Powstania Wielkopolskiego”. To kolejne emisje upamiętniające odradzającą się po latach zaborów Rzeczpospolitą i jej bohaterów.
Aż 85 procent Polaków pada ofiarą nietrafionych prezentów - wynika z badania zrealizowanego przez serwis Prezentmarzeń. Co więcej, 39 procent spośród 1683 zapytanych uważa, że największą "świąteczną wpadką" jest podarowanie nieodpowiedniego upominku.
Boże Narodzenie to wyjątkowy czas w roku, który Polacy chętnie spędzają w gronie najbliższych, podczas tradycyjnej wieczerzy wigilijnej oraz rodzinnych spotkań. Święta to jednak także okres zwiększonych wydatków, nie tylko na jedzenie, prezenty czy bożonarodzeniowe ozdoby. Jak wynika z raportu „Świąteczne rachunki Polaków” opracowanego przez platformę MAM, na podstawie badań przeprowadzonych przez ośrodek badawczy SW Research, zwiększone zużycie domowych mediów w grudniu powoduje wzrost opłat średnio aż o 22%! Styczeń to dla większości badanych kolejny wyjątkowo trudny miesiąc. Zwłaszcza że 1/3 Polaków opłaca wówczas także zaległe rachunki za listopad odłożone na później w związku z dodatkowymi wydatkami przeznaczanymi na przygotowania do świąt.
Czy kiedykolwiek wróciliście ze sklepu z zakupami, które po powrocie do domu przestały się wam podobać albo z rzeczami, których w ogóle nie planowaliście kupić? Możliwe, że daliście się uwieść marketingowi sensorycznemu. To zestaw narzędzi, który wpływa na tworzenie odpowiedniej atmosfery podczas robienia zakupów. Składają się na niego m.in. stosownie dobrane zapachy, obrazy, dźwięki oraz oświetlenie obecne w sklepach. Warto wiedzieć, jak bronić się przed „nieświadomą” chęcią zakupów, by nie rozpocząć Nowego Roku z dziurą w domowej kasie.