Liczba wyników: 258
Jedno z pytań, jakie powinny zadać sobie osoby, które jeszcze nie zaplanowały urlopu to: czy wyjechać z biurem podróży? Przy kolejnych bankructwach pojawia się coraz więcej wątpliwości. Zatem organizujemy samodzielnie! Ale jak to zrobić?
Leki wziewne przeciw astmie są skuteczniejsze, bo docierają dokładnie tam, gdzie toczy się proces chorobowy. Co więcej, w terapii wziewnej wykorzystuje się bardzo małe dawki leku - mówi prof. dr. hab. n. med. Michałem Pirożyńskim, alergolog, pulmonolog i specjalista chorób płuc z Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego w Warszawie.
W najbliższej przyszłości Polska będzie musiała zmierzyć się z wyzwaniami, jakie niesie za sobą proces starzenia się ludności. Nadchodzące zmiany demograficzne będą miały ogromny wpływ na rynek pracy.
Kamil Durczok, prezenter Faktów w TVN, jest dziennikarzem telewizyjnym, któremu Polacy ufają najbardziej – wynika z badania European Trusted Brands 2013 przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Niemal co trzeci ankietowany darzy go zaufaniem.
Zaopiekowanie się zwierzakiem pomaga żyć dłużej - chroni przed m. in. przed zawałami i depresją.
Pośród wszystkich sportowców Polacy najbardziej ufają Adamowi Małyszowi – wynika z badania European Trusted Brands 2013. Na drugim miejscu w rankingu zaufania do sportowców znalazła się biegaczka narciarska Justyna Kowalczyk, zaś na trzecim mistrz olimpijski w pchnięciu kulą Tomasz Majewski.
Największym zaufaniem Polaków cieszą się zawody związane z ochroną życia oraz zdrowia. Na pierwszym miejscu w rankingu zaufania znaleźli się strażacy, zaś na drugim piloci samolotów cywilnych. Nie ufamy natomiast politykom, liderom związków zawodowych i piłkarzom – wynika z najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest.
Seans "Miłości" Sławomira Fabickiego pośród dziesiątek ekranowych romansów jest tym, czym filiżanka czarnej, gorzkiej herbaty po przejedzeniu słodkościami. Nie jest to kino łatwe, miłe i przyjemne, ale jego siła rekompensuje trud włożony w jego oglądanie.
Rośnie popularność kosmetyków naturalnych i organicznych, ale czym one tak naprawdę różnią się od sklepowych? Czy to tylko chwilowa moda, czy też może trwały trend?
Naukowcy z Wellcome Trust odkryli w jaki sposób mózg ocenia pewność swoich decyzji. Ustalenia pomagają wyjaśnić, dlaczego niektórzy ludzie mają lepszy wgląd w swoje wybory.