Liczba wyników: 771
Czy kiedykolwiek wróciliście ze sklepu z zakupami, które po powrocie do domu przestały się wam podobać albo z rzeczami, których w ogóle nie planowaliście kupić? Możliwe, że daliście się uwieść marketingowi sensorycznemu. To zestaw narzędzi, który wpływa na tworzenie odpowiedniej atmosfery podczas robienia zakupów. Składają się na niego m.in. stosownie dobrane zapachy, obrazy, dźwięki oraz oświetlenie obecne w sklepach. Warto wiedzieć, jak bronić się przed „nieświadomą” chęcią zakupów, by nie rozpocząć Nowego Roku z dziurą w domowej kasie.
Już za tydzień Wigilia i pod choinkami pojawią się prezenty. Dlatego właśnie teraz osoby, które jeszcze nie kupiły nic swoim najbliższym w panice szukają pomysłu. Niestety, czasem kończy się to kupieniem czegokolwiek, a później - rozczarowaniem. Jak tego uniknąć?
Gdy nadchodzi jesień, w miastach oraz wzdłuż tras samochodowych w całej Polsce coraz częściej pojawia smog. Gdy przebywamy na zewnątrz, niewiele możemy zrobić. W samochodzie pomóc nam może fitr przeciwpyłkowy, w domu zaś ratunkiem mogą być rośliny i oczyszczacze powietrza.
Z raportu Deloitte „Zakupy świąteczne 2018” wynika, że na tegoroczne Święta Bożego Narodzenia wydamy średnio 1168 zł, z czego same prezenty pochłoną kwotę 532 zł, a produkty spożywcze 511 zł. Te koszty można jednak zmniejszyć, np. planując zakupy z wyprzedzeniem i zamawiając część potrzebnych rzeczy przez Internet. Jak pokazują badania, na tle Europy, to Polacy są najbardziej skłonni do tego, by przekroczyć kwotę, którą przeznaczyli na świąteczne wydatki. Ponad połowa badanych wydaje bowiem więcej o ponad 200 zł, w stosunku do tego, ile planowali. Jak tego uniknąć oraz jak zaplanować i sfinansować zakupy, by nie przywitać Nowego Roku z dziurą w domowym budżecie?
3 grudnia weszło w życie rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE ograniczające możliwości blokowania dostępu do zakupów w Internecie.
Idealny dentysta powinien mieć poczucie humoru jak kabareciarz, tytuł profesora i koniecznie być mężczyzną? W specjalnym badaniu portalu edukacyjnego Dentysta.eu, przeprowadzonym przy wsparciu Śląskiej Izby Lekarskiej, Polacy po raz pierwszy wypowiedzieli się, jakie cechy stomatologa uznają za najważniejsze, a na jakie zupełnie nie zwracają uwagi. Wyniki zaskakują! Także samych dentystów.
Kierowcy, którzy ukończyli 60 lat płacą za ubezpieczenie OC mniej niż przedstawiciele pozostałych grup wiekowych. W październiku 2018 r. średnia cena obowiązkowej polisy kosztowała ich 624 zł i była tym samym o 17% niższa od średniej składki w kraju.
Co czwarty dorosły Polak deklaruje, że ma w portfelu kartę kredytową. Ponad 60 proc. korzysta z nich regularnie, w tym co piąty używa jej każdego lub prawie każdego dnia. Kolejne 15 proc. deklaruje, że robi to co najmniej raz lub kilka razy w tygodniu.
Już dwie trzecie Polaków wybiera kurczaka, kierując się przede wszystkim jego korzystnymi walorami zdrowotnymi, na tle innych mięs. Wieprzowina otrzymała natomiast niespełna 24 proc. wskazań.
Najczęstszym kryterium wyboru pożyczki jest kwota, jaką w ostatecznym rachunku zapłacimy za możliwość cieszenia się z dodatkowej gotówki, czyli całkowity koszt zobowiązania. Czy tę sumę możemy skutecznie zmniejszyć?
Starszy wiek – kolejne pokolenia uważają, że zaczyna się później