Liczba wyników: 1879
Jak wynika z raportu firmy doradczej On Board PR opracowanego na podstawie badań PBS DGA tylko 42% Polaków wierzy, że innowacyjny produkt z Polski może odnieść globalny sukces. Poziom sceptycyzmu ankietowanych rośnie wraz z ich wiekiem.
Preparat Vioxx firmy Merck and Co. był stosowany w leczeniu bólu w chorbach reumatycznych. We wrześniu 2004 roku po tym, jak dowiedziono, że po jego zażywaniu rośnie ryzyko powikłań naczyniowo-sercowych, firma dobrowolnie wycofała lek z rynku.
Zioła od wieków traktowano jako naturalne lekarstwa na wiele chorób. Gdy na rynku pojawiły się chemiczne specyfiki produkowane przez firmy farmaceutyczne, zioła zaczęły tracić na popularności.
Eksperci z firmy badawczej IQS and QUANT Group na zlecenie spółki ING Usługi Finansowe S.A. przeprowadzili badania na temat wiedzy Polek o ich przyszłej emeryturze. Wzięło w nich udział 1000 kobiet w wieku 25 – 60 lat.
Jak wynika z raportu „Pacjent: zwierzę" firmy On Board PR i Polskiego Stowarzyszenia Lekarzy Weterynarii Małych Zwierząt na podstawie badań PBS DGA: Internet jest jednym z najważniejszych źródeł informacji dla wielu właścicieli zwierząt.
Zmywanie naczyń to najbardziej nielubiany przez Polaków obowiązek domowy - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Candy Polska. Zmywania nie lubi ponad jedna trzecia Polaków.
Coraz więcej Polaków decyduje się na dodatkowe finansowanie opieki zdrowotnej dla swojej rodziny - wynika z raportu firmy Acxiom Polska na temat prozdrowotnych wydatków polskich konsumentów.
Do wielu skrzynek mailowych Polaków trafiły ostatnio informacje o przyznaniu im wysokiej nagrody pieniężnej. Problem w tym, że aby odebrać nagrodę, trzeba skontaktować się z hiszpańskim przedstawicielem firmy w Madrycie. Policjanci ostrzegają, że rzekome wygrane to nic innego jak oszustwo.
Magic Talker LM-580 to nowy model słownika elektronicznego w ofercie koreańskiej firmy Eintech, który bardziej przypomina przenośny odtwarzacz multimedialny, niż podobne na rynku produkty. Urządzenie wyposażono m.in funkcję odtwarzania filmów z prędkością 30 klatek na sekundę.
Jak wynika z raportu „Marki RTV" firmy doradczej On Board PR i badań PBS DGA Polacy bardzo cenią sobie innowacyjne marki. Aż 77 proc. Polaków kupując sprzęt radiowo - telewizyjny zwraca uwagę właśnie na innowacyjność.