Liczba wyników: 1887
Zamiast dmuchać na zimne, reagujemy dopiero wtedy, gdy się sparzymy. Polscy konsumenci wciąż nie mają nawyku sprawdzania, czy ktoś nie wykorzystuje nielegalnie ich danych, aby zaciągnąć kredyt, pożyczkę lub inne zobowiązanie. Z danych Krajowego Rejestru Długów wynika, że konsumenci 2 razy częściej zaglądają do rejestru, aby dowiedzieć się kto ich umieścił na liście dłużników, niż sprawdzić kto szukał informacji na ich temat.
Ryszard Kalisz, popularny polski polityk, został ojcem.
Wieloletnia partnerka życiowa Arnolda Schwarzeneggera, Maria Shriver, wystąpiła o rozwód. Stosowne dokumenty wpłynęły do sądu w Los Angeles w piątek. Są odpowiedzią na wyznanie Arnolda Schwarzeneggera sprzed dwóch miesięcy, w których wyjawił, że jest ojcem dziecka wieloletniej gospodyni pary, Mildred Baeny.
67-letni Steve Martin po raz pierwszy został ojcem. Matką dziecka jest 41-letnia Anne Stringfield, którą aktor poślubił w 2007 roku.
Hiszpański Sąd Najwyższy nakazał pewnej kobiecie zaprzestanie przekazywania osobom trzecim swoich wątpliwości co do tego, czy jej syn jest ojcem dziecka swej małżonki i wypłacenie synowej 9 tysięcy euro odszkodowania.
Amerykański psychiatra, Leon Eisenberg, nazywany „naukowym ojcem ADHD" przyznał w swoim ostatnim wywiadzie, że „ADHD jest najlepszym przykładem fikcyjnej choroby".
Tom Cruise złożył pozew o odszkodowanie w wysokości 50 milionów dolarów od gazet, które pisały, że jest złym ojcem.
"Każdy może zostać ojcem, ale trzeba być kimś wyjątkowym, by być Tatą" - mówi stare powiedzenie. Obchodzony dziś Dzień Ojca powinien właściwie nazywać się zatem Dniem Taty.
55-letni Alec Baldwin ponownie został ojcem. 29-letnia żona gwiazdora, Hilaria Thomas, w ubiegły piątek urodziła córkę. Dziewczynka otrzymała imiona Carmen Gabriela Baldwin.
Darmowe reklamówki w polskich sklepach były, ale się skończyły, a klienci z czasem przyzwyczaili się do płacenia za siatki dla dobra Matki Ziemi. Czy na pewno? We wrześniu 2011 roku Tesco wprowadziło darmowe jednorazówki i okazało się, że klienci nie są obojętni - informuje raport Instytutu Monitorowania Mediów przygotowany w ramach projektu Kompas Social Media. Dlaczego jednorazówka nie jest jednorazówką oraz kto zyskał, a kto stracił na płatnych reklamówkach?