Liczba wyników: 890
Jutro, w piątek, przedstawiciele organizacji charytatywnych, spotkają się z premierem Tuskiem w sprawie zniesienia opodatkowania charytatywnych SMS-ów. Organizacje charytatywne były sygnatariuszami listu do szefa rządu, w którym apelowały o podjęcie działań na rzecz zniesienia opodatkowania podatkiem od towarów i usług darowizn przekazywanych na cele charytatywne za pomocą krótkich wiadomości tekstowych wysyłanych z telefonów komórkowych (SMS).
PKP Intercity startuje z pilotażem nowego rozwiązania. Od połowy kwietnia pasażerowie Pendolino będą mogli podróżować w Strefie Ciszy. PKP Intercity jako pierwszy przewoźnik w Polsce testuje takie udogodnienie. W strefach nie będzie można będzie mówić głośno, rozmawiać przez telefon czy słuchać muzyki.
Mobilne e-zdrowie to praktykowanie medycyny i świadczenie usług publicznej opieki zdrowotnej przy wsparciu mobilnych urządzeń komunikacyjnych. Najczęściej polega to na wykorzystaniu telefonów komórkowych, tabletów i palmtopów (PDA) do bezpośredniego komunikowania się z dostawcami usług medycznych lub uzyskiwania dostępu do informacji na temat stanu zdrowia.
Internet towarzyszy nam wszędzie i niemal zawsze. Dzięki urządzeniom mobilnym możemy surfować po sieci w autobusie, w sklepie, przy porannej kawie czy zaraz przed pójściem spać. Już ponad 66 procent Polaków posiada telefon lub smartfona z dostępem do sieci. Jesteśmy coraz bardziej mobilni - czy Internet zawładął już naszym życiem?
W walce z nieuczciwymi przedsiębiorcami często potrzebna jest fachowa porada. Bywa, że natychmiastowa. Być świadomym konsumentem, to znać swoje prawa i wiedzieć, gdzie szukać pomocy. Od wczoraj można ją uzyskać również przez telefon - została uruchomiona bezpłatna infolinia konsumencka 0 800 800 008, dzięki której będzie można otrzymać informacje i porady na temat praw konsumenckich.
Od 1 stycznia 2017 roku Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia" rozszerzyło swoją działalność. Obecnie Ogólnopolski Telefon dla Ofiar Przemocy w Rodzinie pracuje przez całą dobę. Zmianie uległ także numer telefonu - aktualny numer to 800 120 002.
Ponad połowa Polaków (60%) deklaruje, że korzysta z telefonu przynajmniej raz na godzinę lub nawet co kilka, kilkanaście minut. Tylko co czwarty ankietowany uważa, że robi to najwyżej kilka razy dziennie, a zaledwie 13% bierze do ręki telefon raz lub dwa razy dziennie. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez PAYBACK, co trzeci Polak nie jest w stanie rozstać się ze swoim telefonem na 24 godziny.
Myślę o zaciągnięciu kredytu. Wiem, że banki sprawdzają potencjalnego kredytobiorcę w BIK, aby mieć informację na temat kredytów, które w przeszłości zaciągał, spóźnień się z ich spłatą itp. Jestem ciekawa, czy są tam również informacje o opóźnieniach w opłatach za bieżące rachunki jak np. abonament za telefon czy Internet i jaki to ma wpływ na zdolność kredytową według BIK-u.
Banki na dobre zagościły w sieci. Obsługiwać konto czy robić przelewy można już niemal z każdego miejsca na ziemi, wystarczy jedynie komputer lub telefon z dostępem do Internetu. Okazuje się jednak, że korzystanie z bankowości on-line nie należy już jedynie do młodych. Osoby ze starszego pokolenia coraz częściej przekonuje do niej łatwość obsługi, oszczędność czasu i niższe koszty.
Kiedy na zewnątrz panują niskie temperatury wiele osób narażonych jest na utratę życia lub zdrowia na skutek wychłodzenia organizmu. Problem ten dotyka przede wszystkim osoby bezdomne, samotne, w podeszłym wieku. Zagrożenie takie dotyczy także osób będących pod wpływem alkoholu. Nie bądźmy obojętni i alarmujmy Policję za każdym razem, kiedy ktoś jest narażony na wychłodzenie organizmu. Wystarczy jeden telefon, aby uratować komuś życie.