Liczba wyników: 850
Ostatnia dekada zmieniła podejście Polaków do gotowania i kulinariów w ogóle. Teraz to już nie tylko obowiązek, ale modne hobby, którym zajmują się całe rodziny. Cel przygotowywania posiłków także jest inny. Teraz gotuje się dla przyjemności i po to, by spędzić razem czas. Zmieniło się też to, co i jak gotujemy. Nadal cenimy sobie tradycyjną kuchnię, jednak chętniej próbujemy nowości, już nie tylko odtwarzając przepisy, ale także modyfikując je i komponując własne. Większą uwagę zaczęliśmy przykładać do wyglądu potraw. Jakie są powody tego nagłego wzrostu zainteresowania kulinariami?
Tegoroczne wybory do Parlamentu Europejskiego zostały także zauważone przez jedną z największych amerykańskich firm. Na głównej stronie przeglądarki Google pojawiło się "doodle" związane z wyborami.
Coraz więcej firm wprowadza elastyczny czas pracy. Z danych Państwowej Inspekcji Pracy wynika, że rozwiązanie to największą popularnością cieszy się głównie w Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu.
Edelman opublikował wyniki badań goodpurpose™. Drugie ogólnoświatowe badanie postaw konsumentów wykonane przez instytut Strategy One, potwierdziło przywiązanie konsumentów do marek i firm, które realizują działania prospołeczne. 42% badanych uznało, że przy wyborze produktów tej samej jakości i w jednakowej cenie, społeczne zaangażowanie jest istotniejsze niż design, innowacja czy lojalność wobec marki.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uważnie przygląda się praktykom firm sprzedających towary na pokazach. Najnowsze działania urzędu dotyczą spółek Lama Gold oraz MedForLife.
Tegoroczna edycja badania Europe Health 2006 poruszała następujące kwestie: Ty i twoje zdrowie, autorytety i źródła informacji zdrowotnych, lekarstwa i środki lecznicze, choroby i dolegliwości oraz wizerunek firm farmaceutycznych.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził warunki, na jakich zawierane są z konsumentami ubezpieczenia majątkowe i osobowe stwierdzając liczne nieprawidłowości. Przeanalizowano niemal 200 wzorców umownych stosowanych przez 18 firm ubezpieczeniowych.
Nieuczciwa reklama, pomijanie istotnych informacji w ofercie i umowie, wygórowane opłaty przygotowawcze i windykacyjne, utrudnianie odstąpienia od umowy – to najczęstsze zagrożenia, na jakie narażeni są konsumenci pożyczający pieniądze od firm pożyczkowych.
Bezrobocie obniżyło się do najniższego poziomu w historii, ale pracodawcy obawiają się, że brak wykwalifikowanych pracowników, który już odczuwa wiele firm, może być zagrożeniem dla dalszego ich rozwoju.
Pięcioprocentowa, najwyższa od 10 lat inflacja w Polsce powoduje, że na 10 000 zł tracimy 476 zł. Jak obronić swoje oszczędności przed szkodliwym wzrostem inflacji, tak aby nie tylko nie stracić, ale także zarobić? Na te pytania odpowiadają eksperci Związku Firm Doradztwa Finansowego (ZFDF).