Liczba wyników: 870
Strony internetowe o tematyce erotycznej odwiedza niemal co drugi polski internauta, 45,9 proc. Większość woli to robić w domu, 8,4 mln. Co ciekawe niektórzy Polscy internauci odwiedzają takie strony również w pracy, aż 791 tys. osób - wskazuje najnowsza analiza Gemiusa.
Tegoroczna, piąta już akcja Dzień Darmowej Dostawy odbędzie się 2 grudnia. W tym dniu klienci blisko 2500 sklepów internetowych będą mogli dokonać zakupów online bez ponoszenia kosztów przesyłki.
Czytajmy etykiety, sprawdzajmy daty ważności, skład, sposób produkcji, uważnie przyglądajmy się promocjom i przedświątecznym wyprzedażo - tak w skrócie przedświąteczne wyglądają rady UOKiK dla klientów sklepów.
Od 13 grudnia 2016 roku obowiązują nowe przepisy dotyczące konieczności podawania informacji na temat wartości odżywczej na etykietach produktowych. Dla konsumentów jest to z pewnością bardzo dobra informacja - pozwoli im ona na dokonywanie bardziej świadomych wyborów zakupowych.
Z badań AC Nielsen na zlecenie Drogerii Natura wynika, że na zakupy urodowe do drogerii wybierają się najczęściej kobiety młode. Przeważający procent łowczyń kosmetycznych nowości to dziewczyny w wieku 20-27 lat, stanowią one aż 1/3 wszystkich klientek sklepów drogeryjnych.
Wraz z początkiem XXI wieku jesteśmy świadkami imponującej reaktywacji piwowarstwa domowego w Polsce (kilkaset lat temu piwo w ten sposób warzono powszechnie). Liczbę warzących piwo w domu można dzisiaj szacować na blisko 10 tysięcy (na podstawie liczby klientów sklepów ze sprzętem i surowcami piwowarskimi), podczas gdy jeszcze 7 lat temu warzyły jednostki.
Polacy polubili sklepy internetowe. Według badań przeprowadzonych w sierpniu 2011 przez firmę Euromonitor International, rodzimy rynek e-commerce wraz z serwisami aukcyjnymi wart jest już ponad 17 mld zł i wciąż rośnie. Sprzyja temu łatwość dokonywania zakupów, niskie ceny oraz coraz lepsza obsługa klienta.
Zaraz po Bożym Narodzeniu rozpoczynają się wyprzedaże, jednak ich apogeum przypada właśnie na styczeń. Tradycji tej od lat lat poddają się Amerykanie, Brytyjczycy czy Francuzi, a od niedawna także Polacy. Przecenami kuszą księgarnie, sklepy odzieżowe, a także te z elektroniką czy zabawkami - zarówno stacjonarne, jak i internetowe.
Młody, wykształcony i z wielkiego ośrodka – taki obraz internetowego klienta dominuje w powszechnej świadomości i znajduje potwierdzenie w badaniach. Jednak coraz silniejszą grupę użytkowników sklepów online stanowią internauci w wieku 50 lat i starsi.
Wnuczka poradziła mi, żebym zaczął robić zakupy przez Internet. Mówi, że wiele sklepów oferuje dostawę do domu, co jest dla mnie ważne, bo mam coraz większe problemy z chodzeniem. Boję się jednak czy nikt mnie nie oszuka. Jak bezpiecznie robić takie zakupy?
Zanieczyszczenie powietrza osłabia korzyści z aktywności fizycznej