Liczba wyników: 868
W Polsce przejawem lokalnego patriotyzmu jest wspieranie rodzimego biznesu, poprzez wybieranie podczas codziennych zakupów wyrobów „made in Poland”. Konsumencki patriotyzm jest faktycznie coraz silniejszy, a Polacy znacznie częściej niż kiedyś doceniają polską jakość. Widać to na przykład podczas jarmarków produktów regionalnych, które odbywają się regularnie nawet w galeriach handlowych. Okazuje się, że trend ten dotyczy także kosmetyków.
Choć pierwsze oznaki zimy wciąż jeszcze przed nami, powoli zaczynamy przygotowywać się już na nadejście śniegów i ujemnych temperatur. Odświeżamy ciepłe swetry, czapki i szaliki, w sklepach przeglądamy nowe zimowe kolekcje. Mniejszą uwagę przywiązujemy do tego, w co podczas zbliżających się chłodów "ubierzemy" naszą twarz. Tymczasem rodzaje i odcienie używanych kosmetyków również warto dopasować do nadchodzącej pory roku.
Wydzielanie potu wraz z mechanizmem rozszerzania skórnych naczyń krwionośnych, stanowią system schładzania organizmu, odpowiadając tym samym za termoregulację. Niewielkie wydzielanie potu w obrębie dołów pachowych, może zostać skutecznie zahamowane przez dostępne w drogeriach antyperspiranty. Różnica pomiędzy kosmetykami, a produktami dostępnymi w aptekach dotyczy składu chemicznego – stężenia (co związane jest ze skutecznością), obecnością substancji mogących u niektórych osób wywołać alergię kontaktową tj. np.: substancje zapachowe, konserwanty. Stąd też osoby z nadmiernym problemem pocenia oraz tendencją do alergii, powinny sięgać po produkty dostępne w aptekach.
Zastąpienie chemicznych technik produkcji kosmetyków ekologicznymi alternatywami - to zadanie projektu OPTIBIOCA, który ma wyposażyć sektor kosmetyków naturalnych w niezbędne, zaawansowane rozwiązania techniczne, aby sprostać rosnącemu popytowi na naturalne i przyjazne środowisku produkty.
W maju i czerwcu 2013 dostępna jest nowa limitowana edycja Crème de la Mer od La Mer w słoiczku o pojemności 100 ml i nowoczesnym kształcie, który upamiętnia znaczenie Światowego Dnia Oceanów.
Makijaż kobiety dojrzałej powinien być delikatny i wykonany z dużą precyzją. Ma na celu odświeżenie i ożywienie twarzy. Ważnym jego elementem jest odpowiednie nawilżenie skóry oraz wykorzystanie matowych kosmetyków, które nie będą eksponować zachodzących zmian.
Badania przeprowadzone przez naukowców z Brigham and Women's Hospital (BWH) wykazały związek między wzrostem stężenia ftalanów w organizmie i zwiększonym ryzykiem cukrzycy u kobiet.
Koncern kosmetyczny L'Oréal od dawna stawia na osoby w pełni wieku. Po Jane Fondzie oraz Andie McDowell przyszła kolej na męskiego gwiazdora - Brytyjczyk Hugh Laurie, znanego między innymi z tytułowej roli w serialu "Doktor House".
Chociaż na europejskich rynkach kosmetycznych można zaobserwować lekką stagnację, w Polsce sytuacja pozostaje korzystna. Polacy coraz częściej sięgają po markowe wyroby. Według badań, na podejmowane decyzje zakupowe w branży kosmetycznej decydujący wpływ ma lokalizacja punktu sprzedaży oraz cena produktów. Jakie jeszcze czynniki wpływają na zachowania konsumenckie w tym segmencie rynku?
Polacy wybrali swoje ulubione marki kosmetyczne. W sześciu kategoriach badania European Trusted Brands 2011 dotyczących kosmetyków oraz środków chemicznych zwycięzcami zostały marki: Head&Shoulders, Garnier, Avon, L’Oréal, Elmex, Colgate, Domestos, Ludwik, Ariel oraz Vizir. Laureatem w dwóch kategoriach została marka Nivea.
Aktywność na świeżym powietrzu pomaga uchronić się przed chorobami przewlekłymi