Liczba wyników: 3106
Wyjazd na weekend, romantyczna kolacja przy świecach, a może wyjście do kina? Jak spędzamy Walentynki? Czy kobiety i mężczyźni lubią randki w kinie? Kto z partnerów wybiera film? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań przedstawia najnowszy raport Orange i New Age Media - „Preferencje kinowe Polaków".
Tylko połowa Polaków uważa, że oszczędzanie jest modne - wynika z badania „Oszczędnościowy Barometr ING", sporządzonego przez Millward Brown SMG/KRC. Ponad połowa tych, którzy nie oszczędzają (53%), uważa, że oszczędzanie to niepotrzebna rezygnacja z przyjemności.
W ostatnich latach zmieniło się podejście Polaków do kwestii dojazdów do miejsca pracy. Przeprowadzone przez firmę Regus badanie dowodzi, że istnieje granica, po przekroczeniu której dojazdy do pracy mogą stać się przyczyną frustracji pracownika.
Wydawanie pieniędzy, zawieranie nowych znajomości oraz przekładanie obowiązków na później to czynności, które przychodzą nam tzw. „lekka ręką” – wynika z raportu „Lipton. Lekkie Przyjemności Polaków”.
Trwa kampania zachęcają do codziennego ruchu bez względu na wiek. „Rusz się Polsko” zachęca Polaków do regularnych ćwiczeń.
Do tej pory w Polsce obecność wirusa grypy A/H1N1 potwierdzono u 780 Polaków. Ofiar śmiertelnych było 17 - takie informacje podają gazety z ostatniego dnia listopada. Firma NEWTON Media postanowiła zbadać: jak i ile pisało się o wirusie świńskiej grypy w przeciągu ostatniego miesiąca.
Jak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Centrum Badania Opinii Społecznej, prawie trzy czwarte Polaków dobrze ocenia pracę Policji. Policjantów oceniliśmy znacznie lepiej, niż sądy i prokuraturę: otrzymała ona niemal około dwukrotnie więcej ocen pozytywnych.
Polacy wydają się społeczeństwem dumnym - wynika z badania zrealizowanego przez CBOS. Zwraca jednak uwagę brak krytycyzmu Polaków wobec własnego społeczeństwa. Większość ankietowanych prezentuje postawę apologetyczną, charakteryzującą się dostrzeganiem jedynie chlubnych stron przynależności do narodu polskiego, nigdy zaś wstydliwych.
Na raka płuca umiera rocznie ok. 23 tysiące Polek i Polaków. Blisko 90% chorych umiera przed upływem 5 lat od momentu zachorowania.
„Co roku to samo", taki komentarz możemy usłyszeć od tych, którzy postanowili świąteczne popołudnie spędzić przed telewizorem. Bożonarodzeniowa ramówka telewizyjna jest satysfakcjonująca jedynie dla 43% Polaków. Znaczna większość, bo 77%, irytuje się z powodu powtarzania co roku tych samych filmów.