Liczba wyników: 3106
Niemal połowa Polaków (47%) spośród rzeczy niematerialnych wybrałoby na podarunek dla siebie zdrowie, a 27% udaną rodzinę i szczęście osobiste. 13% respondentów zaś chciałoby otrzymać lepszą pracę, wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP.
71% Polaków twierdzi, że odczuwa uciążliwy, męczący hałas w swoim otoczeniu. Niewielu z nas zdaje sobie sprawę z faktu, że to właśnie pod wpływem hałasu rośnie napięcie nerwowe, co może w istotny sposób wpływać na rozwój choroby wieńcowej.
Już tylko kilka dni dzieli nas od wyborów do Parlamentu Europejskiego. Wiele tygodni deklaracje uczestnictwa w tych wyborach utrzymywały się na relatywnie niskim poziomie. W sondażu zrealizowanym przez CBOS na tydzień przed dniem głosowania obserwujemy wzrost zainteresowania Polaków udziałem w eurowyborach.
Jak wynika z raportu firmy Analizy Online, wartość oszczędności zgromadzonych przez Polaków na różnego rodzaju lokatach wyniosła na koniec marca ponad 628 mld zł - podaje "Życie Warszawy". To aż o jedną czwartą więcej niż rok temu.
Aż 95 procent Polaków uważa się za osoby odpowiedzialne. Jednak pomiędzy deklaracjami a prawdziwym zachowaniem respondentów pojawiają się różnice - wynika z badania przeprowadzonego przez MillwardBrown SMG/KRC dla ING Życie.
Bicie jest głupie, haniebne, nikczemne - taki przekaz niesie kampania zorganizowana przez Porozumienie „Dzieci Pod Ochroną" wraz z Rzecznikiem Praw Dziecka. Według badań przeprowadzonych przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Porozumienia, aż 70% Polaków daje klapsy swoim dzieciom.
Coroczna pogoń po sklepach w poszukiwaniu czegoś pod poduszkę lub pod choinkę zawróci w głowach Polaków kończących 2008 rok. A przecież jest proste wyjście - voucher na niezapomniane przeżycie dla męża, córki, wnuka czy przyjaciółki.
Obecna sytuacja gospodarcza zmusza Polaków do szukania oszczędności na wiele różnych sposobów. Jednym z nich jest rezygnacja z regularnych kontroli stomatologicznych. O tym, jak nie wyjść na tym jak przysłowiowy Zabłocki na mydle, radzi dr Roman Borczyk z katowickiej Kliniki Implantologii i Stomatologii Estetycznej.
Aktywni, nie bojący się ryzyka wytrawni inwestorzy, którzy stawiają na nowości? Czy może ostrożni, słabo wyedukowani finansowo i raczej stroniący od produktów inwestycyjnych? Jaki jest inwestycyjny portret Polaków? Jak podchodzą do inwestowania i gdzie najchętniej lokują swoje pieniądze?
Jaki jest Polak, a jaki Europejczyk A.D. 2009? Czy zmieniło się nasze postrzeganie samych siebie? Odpowiedzi na te pytania dostarczają wyniki 9. już edycji największego europejskiego badania European Trusted Brands 2009 przeprowadzonego w Europie przez Reader's Digest.