Liczba wyników: 2261
Jak wynika z raportu firmy doradczej On Board PR opracowanego na podstawie badań PBS DGA tylko 42% Polaków wierzy, że innowacyjny produkt z Polski może odnieść globalny sukces. Poziom sceptycyzmu ankietowanych rośnie wraz z ich wiekiem.
Jak wynika z badania TNS OBOP, w 2008 roku co dziesiąty Polak kupił samochód osobowy. Niemal połowa respondentów (48%) kupując auto zastępowała nim pojazd dotychczas używany, a ponad jedna trzecia badanych (35%) kupiła kolejny samochód dla swojego gospodarstwa domowego.
Badania przeprowadzone dla Królewskiego Towarzystwa Farmaceutycznego Wielkiej Brytanii (Royal Pharmaceutical Society of Great Britain - RPSGB) wykazały, że wielu seniorów uprawia seks bez zabezpieczenia z nowym partnerem. Uważają, że skoro nie grozi im niechciana ciąża, innego niebezpieczeństwa nie ma. Tymczasem zagrożenie chorobami przenoszonymi drogą płciową jest znaczne.
W sporze z przedsiębiorcą nie są słabszą stroną. Rzadko dochodzą jednak swoich roszczeń, często padają ofiarami nieuczciwych praktyk – wynika z badań UOKiK i praktyki Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Według prognoz w 2010 roku w Polsce liczba osób w wieku 60 lat i więcej wyniesie blisko 6,5 mln.
21 października odbyła się konferencja prasowa podsumowująca badania dotyczące świadomości Polaków w zakresie ochrony danych osobowych. Badania wykazały, że o ochronie tożsamości Polacy wiedzą sporo, ale nie wykorzystują tej wiedzy w codziennym życiu - informuje GIODO.
Grupa Dyskusyjna Badań Przesiewowych nad Chorobą Alzheimera (ADSDG) pracująca pod przewodnictwem Richarda Stefanacci z Uniwersytetu Nauk w Filadelfii przeprowadziła kampanię promującą wśród starszych ludzi wiedzę o objawach tej choroby. Niestety, wiedza osób w wieku 55+ na temat choroby Alzheimera jest ciągle niewielka, czego dowiodły wyniki ankiety przeprowadzonej przez amerykańską firmę Harris Interactive - informuje Medical News Today.
Filozofią projektu „Srebrny Internet” jest edukacja seniorów w zakresie umiejętnego korzystania z Internetu, tak by mogli poprawić swoją sytuację społeczną i materialną. We wrześniu rusza II edycja projektu. Szkolenia odbywać się będą w Warszawie, Lublinie i Białymstoku.
Dyskryminacja ze względu na wiek, płeć czy stan zdrowia jest istotnym problemem na polskim rynku pracy. Najbardziej pokrzywdzone grupy społeczne to osoby starsze i niepełnosprawne - takie wyniki przyniósł sondaż przeprowadzony w 2007 r. przez portal www.pracuj.pl, w ramach II edycji akcji „Pracodawcy dla aktywizacji”, która miała zachęcić pracodawców do otwarcia się na różne grupy społeczne.
Jak wynika z najnowszego sondażu CBOS 65% Polaków uważa, że w dzisiejszych czasach należy być bardziej wrażliwym i gotowym do pomocy innym ludziom. Do tej grupy należą głównie osoby bardzo religijne, mające co najmniej 65 lat i trudną sytuację materialną.
Reklama otacza nas niemal wszędzie: jest w telewizji, radiu, prasie, na autobusach, tramwajach i miejskich billboardach. Aby dowiedzieć się, jaki wizerunek seniora funkcjonuje w reklamie prasowej w Polsce przeanalizowano reklamy pochodzące z sierpnia i września tego roku. Analizy tej dokonała - na zlecenie Fundacji na Rzecz Kobiet JA KOBIETA - Agnieszka Łapacz, Project Manager Międzynarodowej Wystawy Aktywnych Seniorów „Złote Marzenia” pod honorowym patronatem Ambasady Finlandii w Warszawie.
Substancja z granatów i truskawek pomoże w leczeniu demencji