Liczba wyników: 290
Wydatki, pośpiech, marketing, komercjalizacja - w taki sposób coraz częściej określane są Święta Bożego Narodzenia. Czy marketing świąteczny może mieć jednak pozytywną stronę?
Według lipcowych badań przeprowadzonych przez Gemius, 20 najpopularniejszych portali e-commerce, posiada łącznie prawie 32 mln użytkowników. Zakupy online robił już co trzeci dorosły internauta. Co i dlaczego kupujemy?
Wielu czeka na Święta Bożego Narodzenia cały rok. Zwykle bowiem dobrze się kojarzą - z wolnym czasem, rodzinnymi zjazdami, śnieżnym krajobrazem i kolędami. Jednakże, przedświąteczna gorączka: poszukiwanie prezentów, zakupy w marketach, odbieranie zamówionych ciast i innych specjałów bezsprzecznie wiążą się z uszczuplaniem portfela. Okres przedświąteczny to ciężkie czasy dla naszych finansów, czy da się zaoszczędzić? Marc Lockley, którego profesją jest coaching biznesowy, radzi, co robić, by wydać mniej.
Jakie prezenty kupimy w tym roku? Najbardziej popularne są kosmetyki. Zakup odzieży deklaruje aż 27 procent ludzi. Dalsze pozycje zajmują książki i biżuteria.
Przed Świętami Bożego Narodzenia liczba wysyłanych paczek gwałtowanie wzrasta. 21 grudnia to szczyt paczkowy dla firm kurierskich. Co zrobić, aby prezenty dotarły na czas?
Pogorszyły się wyniki jakości mleka i mięsa oraz ich przetworów, a także miodu. Lepiej, niż w ubiegłym roku wypadła jakość ryb i przetworów rybnych - tak wskazują kontrole Inspekcji Handlowej przeprowadzone na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2009 roku.
Czy 24 grudnia ryba może być jedynie przysmakiem na wigilijnej uczcie, czy też można ją będzie wyłowić spod świątecznego drzewka?
Do sprzedawców przemówiły wrześniowe wyniki badania Ericsson Consumer Lab, z których jasno wynikało, że najdynamiczniej rosnącą grupą użytkowników telefonii mobilnej w Polsce są osoby powyżej 50 roku życia. Starsi użytkownicy komórek jeszcze latem w sklepach internetowych mieli do wyboru dwa modele dedykowanych sobie telefonów. Dziś - już szesnaście.
Polskie społeczeństwo się starzeje, powtarzają jak mantrę demografowie. Sama konstatacja jednak to za mało. Wraz ze zmianą struktury społecznej modyfikacji ulegną potrzeby i oczekiwania ludności. Już teraz powinniśmy się przygotowywać na rozbudowanie systemu opieki, odpowiednie ukierunkowanie służby zdrowia, wyzwania ekonomiczne. Ile uczyniły już władze? Na pewno nie tak dużo, jak rynek, który naprawdę szybko reaguje na tworzący się popyt. Powoli przygotowujemy się do dominacji starości: kupcy oraz usługodawcy coraz chętniej tworzą produkty i usługi opatrzone etykietą „Tylko dla seniorów", informuje bankier.pl.
Polscy konsumenci są optymistycznie nastawieni do tegorocznych zakupów przedświątecznych. Aż 61 procent Polaków deklaruje, że wyda na nie tyle samo lub więcej niż w ubiegłym roku - wynika z badania „Zakupy świąteczne 2009" przygotowanego przez ekspertów firmy doradczej Deloitte.
Ćwiczenia o niskiej i umiarkowanej intensywności skutecznie osłabiają depresję