Liczba wyników: 290
Mieszkania z wielkiej płyty w dalszym ciągu stanowią spory odsetek podaży dostępnej na rynku. Na zakup takich nieruchomości decydują się często osoby młode, będące na dorobku. Wynika to po pierwsze ze stosunkowo atrakcyjnej relacji ceny całkowitej do powierzchni, ale także z korzystnej lokalizacji.
Darmowe reklamówki w polskich sklepach były, ale się skończyły, a klienci z czasem przyzwyczaili się do płacenia za siatki dla dobra Matki Ziemi. Czy na pewno? We wrześniu 2011 roku Tesco wprowadziło darmowe jednorazówki i okazało się, że klienci nie są obojętni - informuje raport Instytutu Monitorowania Mediów przygotowany w ramach projektu Kompas Social Media. Dlaczego jednorazówka nie jest jednorazówką oraz kto zyskał, a kto stracił na płatnych reklamówkach?
W większości polskich rodzin stanowi obowiązkowe wigilijne danie - smażony, w galarecie, po żydowsku... Jego łuski trzymane w portfelu mają przynieść pomyślność w nadchodzącym roku. Nie wszyscy wiedzą, że na naszych świątecznych stołach karp króluje zaledwie od kilkudziesięciu lat.
Stare powiedzenie mówi: podróże kształcą. Nie można temu zaprzeczyć obserwując Polaków, którzy w miarę zwiększania częstotliwości odbywania zagranicznych wycieczek, chętnie poznają inne kultury i chcąc zachować choćby ich cząstkę, jeszcze chętniej kultywują je w Polsce. Tyczy się to między innymi, a może przede wszystkim światowych kuchni.
Chociaż na europejskich rynkach kosmetycznych można zaobserwować lekką stagnację, w Polsce sytuacja pozostaje korzystna. Polacy coraz częściej sięgają po markowe wyroby. Według badań, na podejmowane decyzje zakupowe w branży kosmetycznej decydujący wpływ ma lokalizacja punktu sprzedaży oraz cena produktów. Jakie jeszcze czynniki wpływają na zachowania konsumenckie w tym segmencie rynku?
Jest wiele rzeczy, za które kochamy Święta Bożego Narodzenia. W szczególności jest to możliwość spędzenia czasu z rodziną (38%), dni wolne od pracy (34%), dawanie prezentów (31%) oraz ich otrzymywanie (26%) a także pyszne jedzenie (22%). TNS na zlecenie portalu eBay spytał Polaków o ich świąteczne plany, ile prezentów kupią, za ile oraz kogo obdarują najdroższymi upominkami.
Promocje, superoferty, okazje, zestawy, a wszystko to w świątecznej aranżacji. Już od połowy listopada w sklepach zaczyna się okres przedświąteczny. Choinki, mikołaje, renifery, dźwięk kolęd, wszystko to wprawia w radosny nastrój i sprzyja chęci zostawienia w kasie grubszej gotówki. Przedświąteczna machina marketingowa ruszyła.
Pomaga walczyć z przeziębieniem, jest polecana przy kamicy żółciowej i nerkowej oraz rozmaitych zaburzeniach układu pokarmowego. Jest powszechnie dostępna w naszym kraju i powinna być bardziej doceniana zarówno ze względu na niezwykłe właściwości lecznicze, jak i pielęgnacyjne.
"Nie przehandluj pierwszej gwiazdki" - takie jest hasło akcji zachęcającej do skrócenia czasu handlu w Wigilię, którą właśnie rozpoczął NSZZ "Solidarność”. Związkowcy apelują o zamknięcie sklepów w tym dniu o godzinie 14.00.
Aż 35 procent Polaków spodziewa się, że w najbliższym czasie sytuacja gospodarcza pogorszy się, mimo to nie planują oszczędzać na świątecznych wydatkach. Polska rodzina planuje przeznaczyć na tegoroczne święta Bożego Narodzenia ok. 1.950 zł. To więcej niż w roku ubiegłym. Wśród najbardziej pożądanych prezentów pozostają kosmetyki i perfumy, jednak coraz częściej chcielibyśmy otrzymać gotówkę. Dużą popularnością będzie się cieszyć sprzedaż za pośrednictwem kanałów internetowych – przede wszystkim w takich działach jak media i elektronika. Takie m.in. wnioski płyną z badania „Zakupy świąteczne 2011” przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte.
Zespół policystycznych jajników sprzyja problemom z pamięcią i myśleniem