Liczba wyników: 1879
Miłośnicy kąpieli słonecznych powinni zainteresować się nowym gadżetem firmy Oregon Scientific o nazwie Personal UV Monitor, który przypilnuje, aby nie wystawiać ciała na zbyt długie działanie promieni ultrafioletowych.
Kapituła konkursu „Firma z sercem" ogłosiła, które firmy najlepiej dbają o zdrowie swoich pracowników. Laureaci otrzymają w nagrodę pakiety bezpłatnych konsultacji kardiologicznych.
Jak donosi styczniowy raport międzynarodowej firmy doradczej Aon Consulting, kraje, w których system emerytalny pozwala na wcześniejsze przechodzenie na emeryturę, mogą być zagrożone skutkami ekonomicznymi skrócenia okresu pracy.
Klienci Otwartych Funduszy Emerytalnych nie chcą, by ich pieniędzmi zarządzał ZUS. Wolą, by robiły to firmy prywatne. Tak uważa prawie dwie trzecie respondentów - wynika z badań GfK Polonia przeprowadzonych dla "Rzeczpospolitej".
Odkąd naukowcy wyjaśnili molekularny mechanizm leżący u podstaw zmian w komórkach nerwowych prowadzących do choroby Alzheimera, firmy produkujące medykamenty rozpoczęły prace nad lekiem prowadzącym do wstrzymania procesu rozwoju demencji.
Starsi ludzie chcą pracować nawet po przejściu na emeryturę – wynika z badań przeprowadzonych dla HSBC Holdings. Naukowcy zauważyli, że firmy zaczęły doceniać starszych pracowników. Są oni bardziej doświadczeni i lojalni w przeciwieństwie do tych młodszych.
YOSKINE 40+ firmy Dax Cosmetics to nowa seria kosmetyków do pielęgnacji skóry po czterdziestym roku życia - według zapewnień producenta ma przeciwdziałać starzeniu i wiotczeniu skóry.
Umowa ubezpieczenia SENIOR+ firmy Amplico Life jest indywidualnym ubezpieczeniem na dożycie o charakterze oszczędnościowym, którego celem jest zgromadzenie kapitału do wykorzystania przez ubezpieczonego po zakończeniu okresu ubezpieczenia określonego w umowie.
Kosmetyki pielęgnacyjne pachnące jak słodkie przysmaki to hit ostatnich miesięcy. Serie takie mają w swojej ofercie niemal wszystkie firmy. Czekolada, wanilia, kokos, pomarańcza czy marcepan to nowe zapachowe propozycje kosmetycznych marek.
Tylko 35% Polaków zawsze sortuje śmieci przed ich wyrzuceniem – wynika z raportu „Moda na ekologię” firmy doradczej On Board PR przygotowanego na podstawie badań PBS DGA. Aż 86% z nich jest jednak przekonanych, że edukacja w tym zakresie mogłaby dużo zmienić.