Liczba wyników: 683
„Proszę zadzwonić po pogotowie, może jeszcze panią uratują” – usłyszała od lekarki przez telefon 89-letnia pani Henryka, gdy zadzwoniła do przychodni po pomoc. „Nosze! Będziemy jakiegoś starucha brać” – rzucił ratownik medyczny przyjeżdżając na wezwanie do 90-latka do DPS-u w Szczecinie.
Blisko połowa osób powyżej 30 lat samodzielnie wybiera telefon komórkowy. Niemal jedna czwarta wybór zostawia innym osobom - przede wszytskim dzieciom, zaś im wyższy wiek tym rzadziej wybór dokonywany jest osobiscie - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Emporia.
Mieszkanka Strzelec Opolskich straciła 8 tys. złotych. 86-letnia kobieta uwierzyła oszustom podającym się za policjantów. Mundurowi po raz kolejny przypominają, że funkcjonariusze Policji nigdy nie dzwonią z żądaniem przekazania im pieniędzy. Nigdy również nie informują przez telefon o szczegółach swoich działań.
Najprostsza reguła bezpieczeństwa przy płaceniu kartami to kierować się zdrowym rozsądkiem i zachować zachowania ostrożności przy przekazywaniu informacji poufnych - a należy do nich numer naszej karty, przez Internet, telefon i inne media. Przedstawiamy 24 rady przygotowane przez Związek Banków Polskich, przydatne dla zachowania bezpieczeństwa podczas dokonywania transakcji płatniczych.
Jutro, w piątek, przedstawiciele organizacji charytatywnych, spotkają się z premierem Tuskiem w sprawie zniesienia opodatkowania charytatywnych SMS-ów. Organizacje charytatywne były sygnatariuszami listu do szefa rządu, w którym apelowały o podjęcie działań na rzecz zniesienia opodatkowania podatkiem od towarów i usług darowizn przekazywanych na cele charytatywne za pomocą krótkich wiadomości tekstowych wysyłanych z telefonów komórkowych (SMS).
PKP Intercity startuje z pilotażem nowego rozwiązania. Od połowy kwietnia pasażerowie Pendolino będą mogli podróżować w Strefie Ciszy. PKP Intercity jako pierwszy przewoźnik w Polsce testuje takie udogodnienie. W strefach nie będzie można będzie mówić głośno, rozmawiać przez telefon czy słuchać muzyki.
Mobilne e-zdrowie to praktykowanie medycyny i świadczenie usług publicznej opieki zdrowotnej przy wsparciu mobilnych urządzeń komunikacyjnych. Najczęściej polega to na wykorzystaniu telefonów komórkowych, tabletów i palmtopów (PDA) do bezpośredniego komunikowania się z dostawcami usług medycznych lub uzyskiwania dostępu do informacji na temat stanu zdrowia.
Internet towarzyszy nam wszędzie i niemal zawsze. Dzięki urządzeniom mobilnym możemy surfować po sieci w autobusie, w sklepie, przy porannej kawie czy zaraz przed pójściem spać. Już ponad 66 procent Polaków posiada telefon lub smartfona z dostępem do sieci. Jesteśmy coraz bardziej mobilni - czy Internet zawładął już naszym życiem?
W walce z nieuczciwymi przedsiębiorcami często potrzebna jest fachowa porada. Bywa, że natychmiastowa. Być świadomym konsumentem, to znać swoje prawa i wiedzieć, gdzie szukać pomocy. Od wczoraj można ją uzyskać również przez telefon - została uruchomiona bezpłatna infolinia konsumencka 0 800 800 008, dzięki której będzie można otrzymać informacje i porady na temat praw konsumenckich.
Od 1 stycznia 2017 roku Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia" rozszerzyło swoją działalność. Obecnie Ogólnopolski Telefon dla Ofiar Przemocy w Rodzinie pracuje przez całą dobę. Zmianie uległ także numer telefonu - aktualny numer to 800 120 002.
Aktywność na świeżym powietrzu pomaga uchronić się przed chorobami przewlekłymi