Liczba wyników: 417
W mediach rusza kampania „Absurd?”, realizowana w ramach projektu „Zysk z dojrzałości” Kampania informacyjno-edukacyjna ma na celu nagłośnienie problematyki niskiej aktywności zawodowej osób 50+, a także promocję korzyści z wprowadzania w firmie nowoczesnych narzędzi zarządzania wiekiem i pełnego wykorzystania potencjału pracowników 50+.
Ruszyła ogólnopolska kampania informacyjna poświęcona reformie emerytalnej. Rząd chce do swoich pomysłów przekonywać w telewizji, internecie a także poprzez specjalną infolinia. Kampania ma trwać dwa tygodnie.
W Polsce wystartowała kampania społeczna "Nie szukaj wymówek, porozmawiaj z lekarzem", której celem jest podnoszenie świadomości mężczyzn na temat zaburzeń erekcji, ze szczególnym podkreśleniem wagi zwrócenia się o pomoc do lekarza przy tego rodzaju problemach. Kampania ma zasięg międzynarodowy. Opiera się na trzech głównych filarach: kampanii reklamowej, stronie internetowej oraz działaniach edukacyjnych prowadzonych w poradniach i placówkach specjalistycznych.
XXIII Liceum Ogólnokształcące im. ks. prof. J. Tischnera z Łodzi zostało zwycięzcą III edycji Programu dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”. Ich kampania „Rak prostaty = zmowa milczenia?” zostanie zrealizowana jako ogólnokrajowa kampania zachęcająca mężczyzn do wykonywania badań w kierunku raka prostaty. Laureatów poznaliśmy 28 maja podczas Gali Finałowej, która odbyła się w klubie Palladium w Warszawie.
Ruszyła kampania społeczna Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji „Niech internetowa moc będzie z Tobą!”. Kampania skierowana jest do osób w wieku powyżej 50+, które nie korzystają z internetu. Jej celem jest zachęcenie osób starszych do wejścia w cyfrowy świat oraz pokazanie korzyści jakie w codziennym życiu daje nam korzystanie z internetu.
Trwa IV ogólnopolska kampania społeczna „SyMfonia Serc". Kampania zwraca uwagę na problemy osób chorujących na stwardnienie rozsiane (SM), a tegoroczna edycja będzie przebiegać pod hasłem „SM - problem społeczny". Organizatorem kampanii jest Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego (PTSR), które w tym roku obchodzi 20-lecie swojej działalności.
Ministerstwo Zdrowia rozpoczęło wdrażanie programu edukacyjnego M45+. Kampania skierowana do mężczyzn powyżej 45. roku życia dotyczy profilaktyki nowotworów układu moczowo–płciowego. Partnerem projektu jest Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej–Curie. Kampania jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Język polski należy do 25 największych języków na świecie - posługuje się nim ponad 40 milionów ludzi w Polsce i poza jej granicami. Między innymi o tym przypomina rozpoczęta właśnie kampania "Ojczysty - dodaj do ulubionych". Celem akcji jest kształtowanie świadomości językowej Polaków oraz propagowanie dbałości o poprawność polszczyzny. Kampania „Ojczysty - dodaj do ulubionych" została zainaugurowana 20 lutego, w przeddzień Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego.
Niedawno w całej Europie prowadzona była kampania poświęcona tematom zdrowia seksualnego. Akcja odbyła się już po raz czwarty z inicjatywy Europejskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej – w Polsce patronowało jej Polskie Towarzystwo Medycyny Seksualnej. Tegoroczna kampania połączona była z premierą specjalnego testu, za pomocą którego mężczyźni będą mogli samodzielnie i w domowych warunkach sprawdzić, czy mają zaburzenia erekcji oraz wstępnie ocenić ich przyczynę.
Rusza kolejna kampania fundacji Rak’n’Roll. Najnowszy projekt Gadaj-Badaj to edukacyjna kampania społeczna, która bierze na warsztat "męską dupę” i w nieszablonowy sposób zachęca do regularnych badań w celu profilaktyki nowotworów prostaty. W ramach kampanii powstał m.in. spot reklamowy w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego z udziałem Kingi Preiss, Magdaleny Popławskiej, Olgi Bołądź i Leszka Lichoty. Zaplanowano także kampanie prasową, internetową oraz akcje niestandardowe.
Zapisuj przykrości i wyrzuć kartkę – tak natychmiast osłabisz gniew i złość