Liczba wyników: 101
Duet Ballady i Romanse oraz Julia Marcell i Maciej Szajkowski otrzymali nominacje do Paszportów "Polityki" za rok 2011.
W tegoroczne wakacje statystyczny Polak spędził przed telewizorem średnio 3 godziny i 5 minut - wynika z badania zrealizowanego przez TNS OBOP. Było to o 2 minuty więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Wizyta prezydenta Stanów Zjednoczonych była najczęściej podejmowanym tematem w telewizyjnych serwisach informacyjnych w maju. Niewiele mniej dziennikarze mówili o beatyfikacji Jana Pawła II oraz śmierci Osamy Bin Ladena - podał „Press-Service Monitoring Mediów” w oparciu o wyniki badania „Cztery Stacje”.
W weekend 21 i 22 maja 2011 w warszawskim Pałacu Prymasowskim odbędą się Targi Golden Age - debiutancka impreza dedykowana pokoleniu 50+.
Trzecia edycja ogólnopolskiej akcji Szybki PIT, czyli promowania składania rocznych deklaracji podatkowych przez Internet, przyniosła wymierne skutki - trzykrotnie więcej zeznań on-line niż przed rokiem i 2 mln zł oszczędności. Do północy 2 maja, który był w tym roku ostatnim dniem składania rozliczeń za 2010 r., do urzędów skarbowych przesłano przeszło 950 tys. elektronicznych PIT-ów.
W świadomości Polaków to Święta Bożego Narodzenia generują duże wydatki i budżetowy ból głowy. Okazuje się jednak, że również Wielkanoc z roku na rok wiążę się z coraz to większymi kosztami.
„Takiego dramatu współczesny świat nie widział" - powiedział premier Donald Tusk po katastrofie nad Smoleńskiem. W pierwszą rocznicę tragicznego zdarzenia świat wspomina 96 ofiar wypadku samolotowego z 10 kwietnia 2010 roku.
Sąd Apelacyjny w Gdańsku uznał, że Krzysztof Wyszkowski musi przeprosić Lecha Wałęsę za za twierdzenia że pierwszy lider "Solidarności" był tajnym współpracownikiem SB o pseudonimie "Bolek" i że brał pieniądze za współpracę.
Smoleńsk, wybory i powódź to tematy, o jakich najczęściej słyszeliśmy w 2010 roku. Aż 1265 materiałów w czterech najpopularniejszych telewizyjnych serwisach informacyjnych dotyczyło katastrofy smoleńskiej – obliczył Press-Service Monitoring Mediów. To aż 8,4 proc. ich rocznego przekazu.
W tym roku w okresie od 1 listopada do 26 grudnia w telewizji wyemitowano 19 tys. 773 spoty reklamowe, w których został wykorzystany motyw Mikołaja – wynika z danych opracowanych przez TNS OBOP. Stacje telewizyjne zarobiły z tytułu emisji tych spotów prawie 64,5 mln PLN.