Liczba wyników: 515
Jak informuje Urząd Komunikacji Elektronicznej, Telekomunikacja Polska ma wkrótce wprowadzić tańszy abonament specjalnie dla osób najuboższych. Będą go mogli wykupić ci, którzy otrzymują zasiłki od ośrodka pomocy społecznej.
Urząd Ochrony Konsumentów i Konkurencji postanowił wziąć pod lupę wieczorne konkursy audiotele, nadawane na antenie Polsatu, TVN i TV 4 – podaje „Metro”. Urzędnicy mają sprawdzić, czy zasady ich przeprowadzania nie naruszają praw konsumentów.
W 2005 r. wyniki finansowe spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych były znacznie niższe niż w 2004 roku - podaje Główny Urząd Statystyczny. Wynik finansowy brutto obniżył się o ponad połowę - o 52,2 procent, a netto o 54,4 procent.
Nieuczciwa cena smsa, sugerowanie wygranej i nieprzyznawanie nagrody mogą słono kosztować nie tylko konsumentów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów stwierdził, że konkurs „Pusty sms” wprowadzał w błąd.
Ufaj rozsądkowi, rzadziej emocjom. Porównuj oferty w wielu sklepach. Sprawdzaj cenę zarówno na metce, jak i przy kasie - o prawach i obowiązkach korzystających z sezonowych obniżek przypomina Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Pobieranie gier, filmów, programów „prawie za darmo" - w rzeczywistości może nas słono kosztować. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów radzi, aby przed skorzystaniem z usług portali internetowych dokładnie zapoznać się z regulaminem.
W Krakowie odbywają się bezpłatne warsztaty z zakresu aktywności i mobilności osób starszych, zorganizowane w ramach europejskiego projektu AENEAS przez Stowarzyszenie „Senior na Czasie" oraz Urząd Miasta Krakowa we współpracy z Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacyjnym.
Raiffeisen Bank zastrzegał sobie prawo wielokrotnego obciążania kosztami swoich klientów. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał taką praktykę za niezgodną z prawem, karząc bank na kwotę ponad 2,4 miliona złotych.
W dniach od 4 do 6 stycznia w Będzinie odbędą się przesłuchania finałowe XIII Ogólnopolskiego Festiwalu Kolęd i Pastorałek. Organizatorem konkursu jest Fundacja Ogólnopolski Festiwal Kolęd i Pastorałek oraz Urząd Miejski w Będzinie.
Po co drzeć koty? – to hasło kampanii billboardowej promującej instytucję polubownych sądów konsumenckich. W trakcie jej trwania Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Inspekcja Handlowa będą zachęcać konsumentów i przedsiębiorców do szybszego, tańszego i skuteczniejszego pozasądowego rozwiązywania sporów.