Liczba wyników: 141
Stereotyp seniora już dawno odszedł do lamusa. 50-, i 60-latkowie coraz chętniej i częściej sięgają po nowoczesne technologie, łamiąc psychologiczne bariery nie gorzej od młodszych pokoleń. Aż 65% osób po 55. roku życia uważa zakupy internetowe za przynajmniej tak samo bezpieczne, jak te tradycyjne – wynika z raportu powstałego na podstawie badania „E-zakupy 2016” TNS OBOP oraz analiz statystyk serwisu Ceneo.pl. ie dziwi zatem, że kupują w sieci coraz częściej – co czwarty kilka razy w miesiącu, a co dziesiąty – nawet raz w tygodniu.
W przypadku niezgodnej z umową zabawy sylwestrowej, można ją zareklamować – przypomina Federacja Konsumentów. Organizator ponosi też odpowiedzialność za zniszczone lub zagubione rzeczy osobiste pozostawione w szatni. Również biuro podróży, które organizuje kilkudniowy wyjazd połączony z zabawą noworoczną, musi uwzględnić reklamację w przypadku niedotrzymania warunków umowy.
Wróżenie z wosku, czyli najpopularniejsza zabawa andrzejkowa, już za nami. Szczęśliwi ci, którym wosk przepowiedział świetlaną przyszłość. Co jednak mają zrobić osoby, którym zamiast przyszłych sukcesów los przygotował wielką plamę z wosku na ubraniu? Jest na nią kilka sposobów.
Ocet przydaje się nie tylko podczas przygotowywania posiłków. Może także pomóc w porządkach, zlikwiduje nieprzyjemny zapach wydobywający się ze sprzętów czy pomieszczeń, a nawet usunie plamy. Dzięki zawartości dużej ilości kwasu, zabija wszelkiego rodzaju zarazki i bakterie. Jest także w stanie unieszkodliwić pleśń i grzyby. W jaki jeszcze sposób można wykorzystać ocet, by nasz dom lśnił czystością?
Głównymi powodami dla których Polacy decydują się zmienić sklep w którym zazwyczaj robią zakupy są atrakcyjna oferta innego sklepu (50%), podwyżka cen produktów w dotychczasowym punkcie sprzedaży (32%) oraz brak zadowalającej oferty promocyjnej (20%). Tylko 1 na 5 badanych rezygnuje ze względu na złe zaopatrzenie sklepu – wynika z raportu „Sieci handlowe oczami Polaków” zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Procontent Communication.
Dziś trzecia część naszego poradnika. Po trosze dla odważnych, po części dla ostrożnych. Z jednej strony będzie zatem bardzo gorąco, z drugiej bardzo zielono.
Wybieramy tradycyjnego schabowego czy fast fooda? Stawiamy na jakość czy na cenę? Sami szukamy kulinarnych inspiracji czy wolimy podpowiedzi naszych znajomych? O tym, jak jedzą Polacy można przeczytać w raporcie „Polska na talerzu 2015”. Przekonajmy się zatem, jakimi smakoszami jesteśmy.
Przybywa branż, w których popyt na pracowników przewyższa podaż. Z brakami kadrowymi spotykają się zarówno pracodawcy szukający pracowników ze specjalistyczną wiedzą, jak i do prac prostych. W tym gronie jest IT, energetyka, inżynieria, budownictwo, produkcja, sprzedaż.
Mówi się, że Polacy zawsze byli ekspertami w większości dziedzin. Od kilku lat, za sprawą programów takich jak Kuchenne Rewolucje czy Masterchef, dotyczy to również kwestii kulinarnych – zwłaszcza, jeśli chodzi o restauracje. Niestety, często nasza ekspertyza przy wyborze odpowiedniego lokalu na randkę czy spotkanie biznesowe ogranicza się do przebierania w miejscach, które są akurat modne lub po prostu sprawiają wrażenie ekskluzywnych.
Najczęstszymi przyczynami zmiany banku wśród Polaków są atrakcyjna oferta innego podmiotu, podwyżka opłat/prowizji oraz mała liczba dostępnych bankomatów – wynika z raportu pt. „Zaufanie Polaków do banków” przeprowadzonego na zlecenie Procontent Communication. Prawie 100 proc. respondentów badania posiada konto w banku, a ponad połowa badanych (57 proc.) przyznaje, że zdarzyło się jej zmienić bank.
Zapisuj przykrości i wyrzuć kartkę – tak natychmiast osłabisz gniew i złość