Liczba wyników: 180
Testament to pewny i bezpieczny sposób, aby w przyszłości przekazać swoje dobra najbliższym i zadbać o ich stabilizację finansową. Niestety zaledwie 13% Polaków decyduje się spisać testament. Dlatego UNICEF Polska uruchamia nowy program „PONADCZASOWI”, w którym między innymi zachęca Polaków do zabezpieczenia swoich bliskich poprzez sporządzanie testamentów.
Przeszło stu wystawców z wielu branż, bezpłatne badania medyczne, mnóstwo nagród do wygrania w konkursach, koncerty i pokazy czy spotkania z wyjątkowymi gośćmi, m.in. ks. Adamem Bonieckim, Haliną Kunicką, Katarzyną Gaertner i małżeństwem Lisowskich – program drugiej edycji Targów Seniora w Krakowie zapowiada się imponująco.
Analitycy rynku energetycznego zapowiadają drastyczne podwyżki cen energii, a tymczasem 60% Polaków nie jest w stanie precyzyjnie określić, ile wydaje na rachunki w skali miesiąca, 62% nie wie, ile prądu zużywa ich gospodarstwo domowe, a 1/3 otwarcie przyznaje się, że nie wie, w jakich jednostkach liczone jest zużycie energii elektrycznej. Takie wnioski płyną z najnowszego raportu „Media i rachunki” przygotowanego przez platformę MAM, opartego na wynikach badania przeprowadzonego przez SW Research.
Teatr Żydowski w Warszawie włączył się w akcję przygotowaną przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego „60+Kultura” spektaklem „Jak w przedwojennym kabarecie”. W dniach 26-29 września każda osoba, która ukończyla 60 lat, po okazaniu dowodu tożsamości w kasie, będzie mogła kupić bilet w obniżonej cenie.
„Będzie dobrze”, „dasz radę” – czy takie wsparcie rzeczywiście trafia do osób, które zmagają się z nawrotem raka? Potrzebujemy komunikacji wprost oraz zwykłej obecności – mówią Amazonki i psychoonkolodzy.
Komedia romantyczna „Szabasowa dziewczyna” w reżyserii Marcina Sławińskiego jest jedną z najchętniej oglądanych pozycji repertuarowych Teatru Żydowskiego. Ta zabawna i pełna inteligentnego poczucia humoru komedia, szybko została okrzyknięta przez wielu krytyków jedną z najlepszych premier sezonu.
Wystartowała kolejna edycja kampanii Warsaw Press „W trosce o seniorów”. Tym razem patronat merytoryczny objął Instytut Żywności i Żywienia. Partnerem medialnym Kampani jest Senior.pl.
Czy rozumiemy jak wygląda życie naszych rodziców czy dziadków, starszych znajomych lub sąsiadów? Jakie problemy napotykamy opiekując się niesamodzielnymi seniorami? Jak wyobrażamy sobie własną starość? W ramach kampanii Zrozumieć starość opracowano specjalne badanie „Polacy a starość”, które sprawdzi co wiemy o seniorach i ich potrzebach oraz w jaki sposób się o nich troszczymy.
20 lutego w Warszawie zmarła Agnieszka Kotulanka - polska aktorka filmowa i teatralna, znana między innymi z serialu "Klan". Miała 61 lat.
Prezenty gwiazdkowe to nieodłączny element świąt. Lubimy dostawać oraz dawać podarki, co pokazują coroczne dane dotyczące bożonarodzeniowych wydatków Polaków. Jednak może zdarzyć się, że upominek nie trafi w gusta osoby obdarowanej. Pamiętajmy, że polskie prawo w niektórych wypadkach pozwala nam na zwrot nietrafionego prezentu do sklepu. Kiedy możemy skorzystać z tej możliwości?