Liczba wyników: 546
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest coraz lepiej oceniany. Zadowolenie z jakości obsługi w ZUS jest większe niż w innych urzędach, a dorównują mu tylko urzędy samorządowe. Takie wnioski płyną z drugiej fali badań przeprowadzonych przez pracownię Millward Brown SMG/KRC, a współfinansowanych przez Unię Europejską.
Niemal co trzeciemu Polakowi zdarzyło się w nieprzemyślany sposób wydać większą sumę pieniędzy, której później żałuje. Część popełnia ten błąd regularnie. Panowie tracą głowę dla smartfonów, tabletów, notebooków i telewizorów, a panie, poza sprzętem elektronicznym, również dla ubrań, butów i biżuterii.
W naszych domach coraz częściej segregujemy odpady, staramy się żyć proekologicznie, zakręcać wodę i wyłączać komputer na noc... Kłopot jednak często sprawia schowana na dnie szafy zużyta lokówka lub skryty w garażu stary telewizor. Wiemy, że zgodnie z polskim prawem nie należy go wyrzucić ani do lasu ani do śmietnika, co zatem z nim zrobić?
Pracujemy coraz dłużej i trudno nam załatwić cokolwiek w urzędach, gdy zamykają swoje podwoje o 16.00. Dlatego ZUS już od 1 września zaprasza na swoje sale obsługi aż do godziny 18.00. Póki co, tylko w poniedziałki.
Warszawski Carrefour zorganizował specjalną promocję dla konsumentów – seniorów. W każdy wtorek klient, który ma co najmniej 60 lat i zgłosi się do Punktu Obsługi Klienta z paragonem na co najmniej 50 zł oraz dokumentem potwierdzającym swój wiek otrzyma bony na zakupy w sieci Carrefour.
Instytut Postępowania Twórczego oraz Wyższa szkoła Humanistyczno – Ekonomiczna w Łodzi organizuje bezpłatne szkolenia z zakresu obsługi komputera, języka angielskiego oraz zagadnień dotyczących kobiecego biznesu i rynku pracy. Projekt jest przeznaczony dla kobiet w wieku powyżej 45 roku życia, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy i zameldowanych na terenie województwa łódzkiego.
Problemy ze słuchem ma coraz więcej Polaków. Wielu z nich bagatelizuje problem i próbuje go rozwiązać w najprostszy sposób: coraz głośniej nastawiając telewizor czy radio. Przyczyną takiego stanu rzeczy czasem bywa wstyd, bo niedosłuch kojarzy się większości z nas z podeszłym wiekiem, a jeśli mamy lat 50 trudno nam pogodzić się z tym, że już teraz zaczynają nas dotykać takie problemy. Wstydzimy się także nosić aparat słuchowy, który również w widoczny sposób „komunikuje” innym: mam problemy ze słuchem.
Seniorzy oczekują od telefonów komórkowych prostej obsługi i wyłącznie podstawowych funkcji, bo tych bardziej zaawansowanych po prostu nie używają - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Emporia Telecom.
Od czasu, kiedy komputery i Internet zaczęły pojawiać się w coraz większej ilości domów, znacznie zwiększyła się liczba placówek organizujących kursy obsługi komputera - także tych przeznaczonych dla seniorów. Większość z nich jest jednak poświęcona opanowaniu tylko podstawowych umiejętności, a to nie zawsze wystarcza coraz bardziej biegłym w surfowaniu dojrzałym Internautom.
Provident Polska w umowach pożyczkowych stosował niedozwolone zapisy - uznał Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Wyrok dotyczy pozwu złożonego przeciw Providentowi przez UOKiK w sierpniu 2009 r. Sąd uznał, że niedozwolone jest niezwracanie części składki ubezpieczeniowej i kosztów obsługi pożyczki w domu w przypadku jej wcześniejszej spłaty.
Zapisuj przykrości i wyrzuć kartkę – tak natychmiast osłabisz gniew i złość