Strona główna » Wyszukiwarka

Wyszukaj w serwisie

SZUKAJ

Wyniki wyszukiwania wizerunek seniora w mediach analiza reklam prasowych

Liczba wyników: 1892

  • Polacy beztroscy w social mediach [Fot. Ar_twork - Fotolia.com]

    Polacy beztroscy w social mediach

    2018-07-09

    Ponad połowa Polaków (55%) nie sprawdza regulacji dotyczących danych osobowych na portalach społecznościowych – wynika z raportu Procontent Communication nt. „Bezpieczeństwa w social media”. Dodatkowo co trzeci badany Polak loguje się na serwisach internetowych korzystając z Facebookowego konta.

    Tagi: facebooksocial mediadane osobowemedia społecznościoweRODO

  • Sławne matki i córki w mediach [Krystyna Janda fot. Ja Fryta, Agata Duda fot. Michał Józefaciuk CC BY-SA 3.0 Wikimednia Commons]

    Sławne matki i córki w mediach

    2016-05-26

    Niedaleko pada jabłko od jabłoni - mówi powiedzenie, jednak czy dzieci znanych kobiet są równie medialne jak ich matki? Press-Service Monitoring Mediów przygotował ranking medialności 10 wybranych par sławnych matek i córek. Na ich temat od początku roku opublikowano ponad 17 tys. informacji. 22 proc. przekazu dotyczyło Agaty Dudy - zwyciężczyni podsumowania.

    Tagi: matkicórkimediaAgata DudaKrystyna JandaKinga RusinBeata TyszkiewiczJoanna Żółkowska

  • Recesja już jest. Przynajmniej w mediach [© A1Stock - Fotolia.com]

    Recesja już jest. Przynajmniej w mediach

    2012-09-07

    Wskaźnik medialności recesji ponownie rośnie. W sierpniu podniósł się o 4,5 proc., osiągając wartość 306 punktów wobec 293 w lipcu – podał „Press-Service Monitoring Mediów”. Informacje te stanowią – w połączeniu z fatalnymi danymi płynącymi z polskiej gospodarki – wyraźne ostrzeżenie przed tym, co najprawdopodobniej czeka nas już jesienią i w 2013 roku.

    Tagi: gospodarkarecesjamedia

  • Kaczyński wyprzedził Tuska. W mediach [© robynmac - Fotolia.com]

    Kaczyński wyprzedził Tuska. W mediach

    2011-05-18

    W kwietniu prasa pisała więcej o liderze opozycji – Jarosławie Kaczyńskim, niż o premierze Donaldzie Tusku. Prezes PiS na długo zajął czołówki, głównie za sprawą rocznicy katastrofy smoleńskiej i związanych z nią kontrowersyjnych wypowiedzi. Comiesięczne badanie „Scena Polityczna” opublikował „Press-Service Monitoring Mediów”.

    Tagi: Donald TuskmediaJarosław Kaczyńskipolitykagazetykatastrofa pod Smoleńskiem

  • Kanonizacja Jana Pawła II w światowych mediach [© mizar_21984 - Fotolia.com]

    Kanonizacja Jana Pawła II w światowych mediach

    2014-04-26

    Niedzielna kanonizacja dwóch papieży odbija się głośnym echem w światowych mediach. „Historyczne kanonizacja dwóch papieży przynosi radość i kontrowersje", pisze Reuters. „Kanonizacja: Jan XXIII i Jan Paweł II, jakie dziedzictwo dla Kościoła?", pyta le Figaro. „Wybór Franciszka: połączenie dwóch różnych papieży historycznym świętem dla Kościoła", uważa La Repubblica.

    Tagi: Jan Paweł IIJan XXIIIBenedykt XVIpapież Franciszekkanonizacja

  • Jarosław Kaczyński mniej krytykowany w mediach [Jarosław Kaczyński fot. pis.org.pl]

    Jarosław Kaczyński mniej krytykowany w mediach

    2013-03-28

    Jarosław Kaczyński stopniowo przestaje być "modnym" obiektem ataków mediów. W lutym niekorzystne dla niego publikacje stanowiły tylko 8 proc. tekstów z dzienników ogólnopolskich. To niewiele nie tylko w porównaniu do Donalda Tuska (25 proc.), czy Janusza Palikota (45 proc.), ale także jeśli porównamy liczby krytycznych tekstów z poprzednich miesięcy - to juz po raz trzeci z kolei krytyka byłego premiera słabła – wynika z badania „Scena Polityczna” prowadzonego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

    Tagi: Jarosław KaczyńskiDonal TuskJanusz PalikotpolitykamediaPiSPO

  • Czerwiec w mediach: Euro rządziło niepodzielnie [© mirpic - Fotolia.com]

    Czerwiec w mediach: Euro rządziło niepodzielnie

    2012-07-17

    W czerwcu 2012 roku piłkarskie mistrzostwa zdominowały media, odsuwając w kąt nawet politykę. Euro nie tylko było głównym tematem cytowań, ale też pozwoliło na zaistnienie - a przynajmniej spory awans - w rankingu opiniotwórczości, sportowej prasie i portalom. Sportowe awanse nie sięgnęły jednak podium: pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zdobyła Gazeta Wyborcza, drugie Rzeczpospolita, a trzecie Dziennik Gazeta Prawna - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Tuż za podium uplasowały się: RMF FM, Radio ZET oraz Przegląd Sportowy.

    Tagi: Euro 2012mediaprasaradio

  • Smoleńsk ewoluuje w mediach: więcej polityki

    2011-05-13

    Temat katastrofy smoleńskiej był najczęściej podnoszonym w telewizyjnych serwisach informacyjnych w ciągu ostatniego roku. Sposób jego pokazywania w tym czasie ewoluował, wielokrotnie nabierając zabarwienia politycznego - wynika z raportu opracowanego przez Press-Service Monitoring Mediów.

    Tagi: Smoleńskkatastrofa

  • W mediach coraz mniej wiadomości o pandemii AIDS

    2010-12-02

    Wyniki nowych badań międzynarodowych pokazują, że w ciągu ostatnich 20 lat relacje w mediach na temat HIV/AIDS (ludzkiego wirusa niedoboru odporności/zespołu nabytego niedoboru odporności) w krajach rozwiniętych skurczyły się o ponad 70%.

    Tagi: AIDSHIVpandemia

  • Pozytywne wiadomości w mediach społecznościowych piszemy wieczorem [© Kerioak - Fotolia.com]

    Pozytywne wiadomości w mediach społecznościowych piszemy wieczorem

    2014-11-24

    Podobno Polacy wiecznie narzkają. Dlatego zaskakujące jest, że w ciągu jednego miesiąca zamieszczają internauci w mediach społecznościowych aż 5,5 miliona informacji pozytywnych. Jeszcze bardziej zadziwia fakt, że aż 80 procent tych treści zamieszczają kobiety, które - według niektórych panów - stale marudzą. Czyżby stereotypy nie miały nic wspólnego z rzeczywistością?

    Tagi: wiadomościwieczórnarzekaniemedia społecznościowe

  • Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12