Liczba wyników: 427
Pewna Brytyjka na własnej skórze poznała absurdalność niektórych posunięć majacych zapobiec przestępczości w lokalach publicznych. 82 letnia Betty Willbraham została zmuszona do zdjęcia z głowy kapelusza podczas pobytu w pubie. Według obsługi pubu pozostanie w nim mogło zagrażać bezpieczeństwu innych gości oraz personelu.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych rozpoczyna pierwsze w swojej historii badanie satysfakcji klientów. Pozwoli ono poznać opinie i oczekiwania klientów dotyczące jakości obsługi, w oparciu o które wdrażane będą zmiany organizacyjne i operacyjne w funkcjonowaniu Zakładu.
Wyniki licznych badań i sondaży wyraźnie wskazują, że najpopularniejszą rzeczą, jaka kupujemy przez Internet są książki. W Internecie powstaje coraz więcej księgarń internetowych prześcigających się pod względem cen oraz obsługi klienta. Obok tradycyjnych księgarni, powstają również księgarnie taniej książki.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest coraz lepiej oceniany. Zadowolenie z jakości obsługi w ZUS jest większe niż w innych urzędach, a dorównują mu tylko urzędy samorządowe. Takie wnioski płyną z drugiej fali badań przeprowadzonych przez pracownię Millward Brown SMG/KRC, a współfinansowanych przez Unię Europejską.
Pracujemy coraz dłużej i trudno nam załatwić cokolwiek w urzędach, gdy zamykają swoje podwoje o 16.00. Dlatego ZUS już od 1 września zaprasza na swoje sale obsługi aż do godziny 18.00. Póki co, tylko w poniedziałki.
Warszawski Carrefour zorganizował specjalną promocję dla konsumentów – seniorów. W każdy wtorek klient, który ma co najmniej 60 lat i zgłosi się do Punktu Obsługi Klienta z paragonem na co najmniej 50 zł oraz dokumentem potwierdzającym swój wiek otrzyma bony na zakupy w sieci Carrefour.
Instytut Postępowania Twórczego oraz Wyższa szkoła Humanistyczno – Ekonomiczna w Łodzi organizuje bezpłatne szkolenia z zakresu obsługi komputera, języka angielskiego oraz zagadnień dotyczących kobiecego biznesu i rynku pracy. Projekt jest przeznaczony dla kobiet w wieku powyżej 45 roku życia, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy i zameldowanych na terenie województwa łódzkiego.
Seniorzy oczekują od telefonów komórkowych prostej obsługi i wyłącznie podstawowych funkcji, bo tych bardziej zaawansowanych po prostu nie używają - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Emporia Telecom.
Od czasu, kiedy komputery i Internet zaczęły pojawiać się w coraz większej ilości domów, znacznie zwiększyła się liczba placówek organizujących kursy obsługi komputera - także tych przeznaczonych dla seniorów. Większość z nich jest jednak poświęcona opanowaniu tylko podstawowych umiejętności, a to nie zawsze wystarcza coraz bardziej biegłym w surfowaniu dojrzałym Internautom.
Provident Polska w umowach pożyczkowych stosował niedozwolone zapisy - uznał Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Wyrok dotyczy pozwu złożonego przeciw Providentowi przez UOKiK w sierpniu 2009 r. Sąd uznał, że niedozwolone jest niezwracanie części składki ubezpieczeniowej i kosztów obsługi pożyczki w domu w przypadku jej wcześniejszej spłaty.