Liczba wyników: 398
W Anglii rusza nowy rządowy program pomocowy o nazwie Link Age Plus skierowany do ludzi powyżej 50 roku życia. Ma on na celu dotarcie do społeczności lokalnych w postaci tzw. specjalnych punktów obsługi "one-stop-shops" i pomoc ludziom starszym w ich samorealizacji.
Skończyłaś studia i masz problem ze znalezieniem pracy? Masz dzieci i chcesz wrócić do pracy zawodowej? Ukończyłaś 40 lat i nieznajomość angielskiego i/lub obsługi komputera utrudnia Ci zdobycie pracy? Pokolenia w Akcji to przedsięwzięcie skierowane do Ciebie.
26 czerwca w Katowicach rozpoczną się zajęcia Akademii e-Seniora - program nauki obsługi komputera i internetu dla osób starszych. Projekt realizowany jest już w dziesięciu miastach w Polsce, w kilkunastu pracowniach internetowych. Pomysłodawcą i mecenasem Akademii jest UPC we współpracy z Akademią Rozwoju Filantropii.
Najwyższa Izba Kontroli przeprowadziła kontrolę kosztów funkcjonowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Jej celem była ocena wykorzystania przez Zakład środków przeznaczonych na finansowanie obsługi ubezpieczeń społecznych, a także efektywności stosowanych przez ZUS metod zarządzania i organizacji pracy.
Pewna Brytyjka na własnej skórze poznała absurdalność niektórych posunięć majacych zapobiec przestępczości w lokalach publicznych. 82 letnia Betty Willbraham została zmuszona do zdjęcia z głowy kapelusza podczas pobytu w pubie. Według obsługi pubu pozostanie w nim mogło zagrażać bezpieczeństwu innych gości oraz personelu.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych rozpoczyna pierwsze w swojej historii badanie satysfakcji klientów. Pozwoli ono poznać opinie i oczekiwania klientów dotyczące jakości obsługi, w oparciu o które wdrażane będą zmiany organizacyjne i operacyjne w funkcjonowaniu Zakładu.
Wyniki licznych badań i sondaży wyraźnie wskazują, że najpopularniejszą rzeczą, jaka kupujemy przez Internet są książki. W Internecie powstaje coraz więcej księgarń internetowych prześcigających się pod względem cen oraz obsługi klienta. Obok tradycyjnych księgarni, powstają również księgarnie taniej książki.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest coraz lepiej oceniany. Zadowolenie z jakości obsługi w ZUS jest większe niż w innych urzędach, a dorównują mu tylko urzędy samorządowe. Takie wnioski płyną z drugiej fali badań przeprowadzonych przez pracownię Millward Brown SMG/KRC, a współfinansowanych przez Unię Europejską.
Pracujemy coraz dłużej i trudno nam załatwić cokolwiek w urzędach, gdy zamykają swoje podwoje o 16.00. Dlatego ZUS już od 1 września zaprasza na swoje sale obsługi aż do godziny 18.00. Póki co, tylko w poniedziałki.
Warszawski Carrefour zorganizował specjalną promocję dla konsumentów – seniorów. W każdy wtorek klient, który ma co najmniej 60 lat i zgłosi się do Punktu Obsługi Klienta z paragonem na co najmniej 50 zł oraz dokumentem potwierdzającym swój wiek otrzyma bony na zakupy w sieci Carrefour.