Liczba wyników: 376
Aż 72% Polaków przyznaje, że sposób prezentacji ofert banków często wprowadza klientów w błąd - wynika z raportu „Banki: kryzys zaufania" firmy doradczej On Board PR opartego o badania zrealizowane przez PBS DGA. Przeciwnego zdania było zaledwie 10% respondentów.
Informacje medyczne jakie przekazują starszym pacjentom lekarze, pracujący dla jednego z amerykańskich programów zdrowotnych, często są niewłaściwe lub niepełne – podaje The Washington Post.
Główny Inspektorat Farmaceutyczny wydał obecnie już 166 decyzji dotyczących natychmiastowego wstrzymania emisji niektórych reklam leków. Okazuje się bowiem, że niektóre reklamy mogą wprowadzać ich odbiorców w błąd, w związku z czym zagrażają zdrowiu pacjentów – czytamy w "Dzienniku Polskim".
Kampania reklamowa Krajowej Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo–Kredytowej wprowadzała konsumentów w błąd – decyzję UOKiK potwierdził Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Utrzymana została również kara finansowa w wysokości ponad 300 tys. zł.
29 groszy za minutę do wszystkich – to hasło reklamowe operatora sieci Plus, które zakwestionował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Za wprowadzanie konsumentów w błąd na operatora została nałożona kara blisko 1,86 mln zł.
W Polsce nie prowadzi się oficjalnych statystyk dotyczących zgłaszania błędów lekarskich, jednakże coraz częściej słychać doniesienia dotyczące dochodzenia swoich praw przez osoby pokrzywdzone. Niestety jednak mało osób wie, czym dokładnie jest błąd medyczny i jak dochodzić praw do odszkodowania w momencie, gdy do takiego błędu doszło.
Canal+ Cyfrowy wprowadzał w błąd osoby usiłujące zrezygnować z oferty tego operatora telewizji cyfrowej – uznał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Za naruszanie zbiorowych interesów konsumentów na firmę została nałożona kara ponad 1,8 mln zł, ale przedsiębiorca odwołał się od niej do sądu.
Czasami zabieg medyczny nie tylko nie przynosi oczekiwanego rezultatu ale nawet prowadzi do pogorszenia stan pacjenta. Jak wygląda odpowiedzialność lekarzy za błąd medyczny? Czy można liczyć na odszkodowanie?
Prezes UOKiK zakończył trzy postępowania przeciwko firmom telekomunikacyjnym wprowadzającym w błąd swoich klientów. Grzywnami ukarano operatora sieci telefonii komórkowej Orange – spółkę PTK Centertel, operatora sieci telefonii komórkowej Plus – spółkę Polkomtel oraz spółkę Tele2.
Ulotki Vision Express wprowadzały konsumentów w błąd – uznał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Vision Express prowadzi na terenie całej Polski sieć salonów optycznych. Zastrzeżenia Urzędu wzbudziła ulotka informacyjna, którą przedsiębiorca udostępniał w swoich salonach.
Starszy wiek – kolejne pokolenia uważają, że zaczyna się później