Liczba wyników: 868
Chcemy wyglądać pięknie i młodo, z tego powodu sięgamy po różnorodne kosmetyki. Nie każdy z nich jednak pozwoli nam osiągnąć ten cel. Zdarza się bowiem, że kosmetyki powodują różne podrażnienia skóry i alergie.
Około 10 % osób na świecie ma uczulenie na kosmetyki. Możliwość doboru każdego składnika, idealne dopasowanie do osobistych potrzeb i hipoalergiczność to cechy, dzięki którym kosmetyki recepturowe górują nad masowo wytwarzanymi produktami.
Zapewne każda z nas dba o czystość i świeżość swojej twarzy. Inwestujemy czas w pielęgnację cery, a pieniądze w kosmetyki renomowanych marek, które mają zwalczyć niedoskonałości i zapewnić nam gładką skórę. Ale nie zawsze uzyskujemy pożądany efekt. Gdzie popełniamy błąd? Czy winne są temu wciąż nieskuteczne kosmetyki?
Leki oraz kosmetyki mogą powodować zmiany skórne pod wpływem działania promieni słonecznych – ostrzegają specjaliści.
Z myślą o komforcie kobiet dojrzałych firma kosmetyczna Bielenda wypuściła na rynek nowe kosmetyki przeznaczone do higieny intymnej.
Jednym z elementów przygotowania do nadchodzącego lata jest zadbanie o złocisty kolor skóry. Alternatywą dla opalania w solarium jest sięgnięcie po brązujące kosmetyki.
Występuje u kobiet w wieku dojrzałym, zwłaszcza o suchej skórze. Najczęściej winne są kosmetyki. Zapalenie skóry wokół ust to nieprzyjemna choroba.
Jakie prezenty kupimy w tym roku? Najbardziej popularne są kosmetyki. Zakup odzieży deklaruje aż 27 procent ludzi. Dalsze pozycje zajmują książki i biżuteria.
Robiąc zakupy w drogerii chętnie sięgamy po kosmetyki z wyciągami roślinnymi. Jakich składników warto poszukać w kosmetykach typu anty – aging?
Pomimo obserwowanego spowolnienia gospodarczego i zapowiadanej drugiej fali światowego kryzysu, Polacy nie zamierzają oszczędzać na świętach. Jedynie 4% nie kupi nic pod choinkę – wynika z badania TNS OBOP dla Douglas Polska. Przedświąteczne oblężenie przeżywać będą zwłaszcza perfumerie, bo listę bestsellerów prezentowych otwierają kosmetyki, które w tym roku kupi ponad 50% badanych. Na dalszych miejscach uplasowały się książki (33%), słodycze (29%) i odzież (24%). Okazuje się, że Polacy obok kategorii „kosmetyki” wyróżniają kategorię „perfumy” – te na prezent chce kupić ponad 20%.
Poziom przetworzenia jedzenia – nowe narzędzie pozwala ocenić, jak reagujemy na żywność