Liczba wyników: 461
Wbrew powszechnemu mitowi impulsywne zakupy, niekontrolowane wydatki i umiłowanie drogich markowych produktów to nie domena kobiet. Podczas zakupów mniejszą wagę do ceny przywiązują mężczyźni a nie kobiety - wynika z badania banku BNP Paribas i Domu Badawczego Maison. To kobiety znacznie lepiej zarządzają finansami, bowiem częściej planują wydatki, szukają cenowych okazji i kalkulują swój budżet.
Polacy polubili sklepy internetowe. Według badań przeprowadzonych w sierpniu 2011 przez firmę Euromonitor International, rodzimy rynek e-commerce wraz z serwisami aukcyjnymi wart jest już ponad 17 mld zł i wciąż rośnie. Sprzyja temu łatwość dokonywania zakupów, niskie ceny oraz coraz lepsza obsługa klienta.
Poprawiła się jakość produktów żywnościowych oferowanych przez sieci handlowe pod własną marką - to wynik kontroli przeprowadzonej w super- i hipermarketach przez Inspekcję Handlową na zlecenie UOKiK. Najlepiej wypadły soki, wody oraz miody. Gorzej – przetwory owocowe i mięsne. Najwięcej uwag wniesiono do jakości środków spożywczych, szczególnie oferowanych w placówkach: E.Leclerc, Kaufland i Polomarket. Zdecydowanie mniej zastrzeżeń wniesiono do sposobu oznakowania wyrobów ‐ w tym zakresie częściej niż w innych placówkach kwestionowano produkty w sklepach Auchan, Lewiatan i Carrefour.
30 stycznia na antenie TVP1 zadebiutuje nowy serial, który - choć ma zupełnie inny charakter i kierowany jest do innej grupy docelowej - ma zastąpić "Plebanię". W "Galerii" pojawią się między innymi Magdalena Turczniewicz, Julia Pietrucha oraz Grażyna Wolszczak.
Darmowe reklamówki w polskich sklepach były, ale się skończyły, a klienci z czasem przyzwyczaili się do płacenia za siatki dla dobra Matki Ziemi. Czy na pewno? We wrześniu 2011 roku Tesco wprowadziło darmowe jednorazówki i okazało się, że klienci nie są obojętni - informuje raport Instytutu Monitorowania Mediów przygotowany w ramach projektu Kompas Social Media. Dlaczego jednorazówka nie jest jednorazówką oraz kto zyskał, a kto stracił na płatnych reklamówkach?
Grupa starszych homoseksualistów z Hiszpanii postanowiła założyć dom spokojnej starości dla gejów i lesbijek. Jak tłumaczą, Półwysep Iberyjski, ich zdaniem, zmaga się z homofobią, więc seniorzy o homoseksualnej orientacji potrzebują ośrodka, w którym będą mogli czuć się swobodnie.
Londyn, Paryż, Berlin, Mediolan w styczniu przeżywają nalot turystów. Odwiedzający europejskie metropolie szturmują jednak nie zabytki, a… sklepy. Znane światowe marki i najsławniejsi designerzy w styczniu proponują obniżki sięgające 80 procent. Gdzie i kiedy warto pojechać na zimowe zakupy i jak ustrzec się przed niemiłymi niespodziankami?
Mimo kryzysu nie zamierzamy oszczędzać na Świętach Bożego Narodzenia - jak co roku zasiądziemy do suto zastawionych stołów i obdarujemy bliskich prezentami. Co zrobić, gdy przez świąteczne wydatki domowy budżet dostanie lekkiej zadyszki?
Firmy toczą prawdziwą wojnę ofertową o dojrzałych konsumentów. Kuszą dedykowanymi kontami bankowymi, atrakcyjnymi wycieczkami czy zniżkami na bilety do kina. A senior do łatwych konsumentów nie należy – nieufny, ostrożny, nieco oporny na korzystanie z technologii, które młodym wydają się niezbędne do życia. Taka postawa często wynika z braku umiejętności poszukiwania niezbędnych do zakupu informacji oraz niedostatecznej wiedzy na temat praw konsumentów. Co robić? Informować, upraszczać, a przede wszystkim – nie spychać na margines grup docelowych.
Tłumy w centrach handlowych, kolejki i gorączka poszukiwań. To tradycyjny przedświąteczny obrazek. Zamiast tego można kupić prezenty bez wychodzenia z domu, siedząc z kubkiem kawy przed komputerem. W poszukiwaniu gwiazdkowych inspiracji warto odwiedzić nie tylko rodzime e-sklepy, ale także zajrzeć do tych niemieckich, brytyjskich czy włoskich. Główne argumenty za korzystaniem z zagranicznych zakupów online to niższe ceny i większy wybór, np. sprzętu elektronicznego markowych kosmetyków czy odzieży, w porównaniu do krajowej oferty. Porady dla kupujących w sieci w zagranicznych serwisach przedstawia Europejskie Centrum Konsumenckie.
Aktywność na świeżym powietrzu pomaga uchronić się przed chorobami przewlekłymi