Liczba wyników: 764
Polacy darzą zaufaniem małe gabinety lekarskie oraz lekarzy pierwszego kontaktu w większym stopniu niż pozostałe instytucje opieki zdrowotnej – wynika z raportu „Internet + Pacjent = Diagnoza?” opracowanego przez Procontent Communication. Znaczna liczba badanych (40 proc.) nie wymienia żadnej z wymienionych placówek jako godną zaufania.
Pieniądze to pożądany towar. Każdy chce posiadać ich na swoim koncie jak najwięcej – i nie ma w tym nic złego, dopóki nie zacznie się w tym celu stosować niemoralnych metod. W miarę tego, jak szybko rozwijają się technologie w dzisiejszej rzeczywistości, również złodzieje zmienili swoją taktykę działania. Aktualnie mamy do czynienia z prawdziwymi cyberprzestępcami, którzy posługują się najnowocześniejszymi narzędziami internetowymi. Istnieją jednak sposoby na to, aby skutecznie chronić środki finansowe w sieci.
Zęby i dziąsła są silnie unerwione, nic więc dziwnego, że nawet niewielkie uszkodzenie czy infekcja w jamie ustnej powodują nieprzyjemny ból. Każdy ząb i przylegające do niego dziąsła wyposażone są w tysiące włókien nerwowych, zabezpieczonych tylko cienką warstwą szkliwa lub nabłonka. Pod wpływem różnych czynników zewnętrznych zęby i dziąsła mogą ulec uszkodzeniu, co skutkuje odsłonięciem nerwów i większą wrażliwością na zimne, gorące, kwaśne czy słodkie pokarmy. Nadwrażliwość zębów i dziąseł może pojawić się nagle i okresowo nawracać, na szczęście przy zachowaniu odpowiednich nawyków można z nią skutecznie walczyć.
Jak wygląda sytuacja w Polsce, czy AIDS nadal jest tematem tabu, czy nadal wstydzimy się i boimy badać w tym kierunku? Na ten temat rozmawiamy z Panią Anną Marzec-Bogusławską, lekarzem epidemiologiem i dyrektorem Krajowego Centrum ds. AIDS
W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy na skorzystanie z „chwilówki” zdecydowało się około 10 proc. Polaków i aż jedna czwarta z nich przyznała, że nie wie, co należy zrobić przed podpisaniem umowy finansowej, wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Narodowego Banku Polskiego we wrześniu 2015 r. Aby zwiększyć świadomość społeczną związaną z zawieraniem umów finansowych, ruszyła kolejna odsłona kampanii „Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz!”.
W czasie ostatniego roku tylko 32% klientów nie miało zastrzeżeń wobec sklepów internetowych, w których zrobili zakupy. Pozostali albo nie doczekali się dostawy w ustalonym terminie, albo też otrzymali produkt różniący się od tego, co oferował sklep. A co 8. zawiedziony klient w ogóle nie doczekał się realizacji swojego zamówienia. Tuż przed Bożym Narodzeniem, Rzetelna Firma postanowiła przyjrzeć się doświadczeniom klientów e-sklepów i zapytać ich, jak ważna jest dla nich wiarygodność takiego sprzedawcy.
W pierwszym półroczu tego roku Polacy wykonali ponad 825 mln przelewów krajowych. Wśród nich były niestety i takie, które wysłano przez pomyłkę do niewłaściwej osoby lub na nieodpowiednią kwotę. Co można zrobić, jeśli wyślemy błędny przelew?
Blisko połowa internautów (45 proc.) natrafiła na szkodliwe oprogramowanie w ostatnim roku i w większości przypadków (81 proc.) miało to negatywny wpływ na urządzenia i dane użytkowników – wynika z badania przeprowadzonego przez Kaspersky Lab i B2B International.
Coraz więcej osób kupując bilety na przejazdy pociągami PKP Intercity korzysta z nowoczesnych kanałów sprzedaży. Już co trzeci pasażer dokonuje zakupu biletu przez internet. W sumie, od początku roku w kasach online sprzedano ponad 5,7 mln biletów. Najczęściej na tę formę zakupu decydują się podróżujący Pendolino.
Skóra szyi potrafi być bezlitosna. Jest cieńsza niż na twarzy, dlatego oznaki starzenia mogą pojawić się na niej o wiele wcześniej. Poznaj sposoby na poprawienie jej kondycji oraz dowiedz się, co zrobić, żeby zawsze wyglądała młodo.
Zespół policystycznych jajników sprzyja problemom z pamięcią i myśleniem