Liczba wyników: 289
Przesyłki kurierskie według ankiety Kantara stanowią 41% wszystkich przesyłek. Natomiast, aż 51% respondentów korzysta z łatwej wysyłki paczek w paczkomatach InPost i tylko 2% więcej ankietowanych twierdzi, że woli tradycyjne przesyłki pocztowe. Wysyłanie paczek z InPostem jest proste, tanie i szybkie. Czy wiesz jak to zrobić?
Pojawiają się doniesienia o rozmaitych lekach na COVID-19 i testach wykrywających koronawirusa, które - jak ostrzega Światowa Organizacja Zdrowia - są sfałszowane.
Rzecznik Praw Obywatelskich ogłosił konkurs na Konkurs RPO na polskie określenie mowy dyskryminującej używanej wobec osób starszych (ang. elderspeak), polegającej na przykład na zwracaniu się do obcych seniorów; „Jak tam zdrówko, babciu”?
Fajerwerki i głośne wystrzały zaczynają towarzyszyć nam tuż po świętach, by osiągnąć kulminacje w sylwestrowy wieczór. Niestety, to bardzo ciężki czas dla zwierząt, również domowych.
Prężnie działający rynek sprzedaży online, zyskuje kolejnych sympatyków w naszym kraju. Kupujemy więcej, korzystając z ofert wielu sklepów internetowych. Branża e-commerce znajduje się jednak także na celowniku... oszustów. Co zrobić, by realizowane transakcje były w pełni bezpieczne?
Z badań wynika, że już 56 proc. Polaków dokonuje zakupów przez Internet. Rozwój sprzedaży online, zwiększa również liczbę branż, które decydują się na tę formę dotarcia do klienta, a jedną z nich stanowią producenci akcesoriów optycznych korygujących wady wzroku. Czy jednak wirtualny zakup okularów jest bezpieczny dla naszego wzroku? Czy taką decyzję powinna poprzedzać wizyta w specjalistycznym salonie optycznym?
Bogactwo produktów żywnościowych, atrakcyjność opakowań i siła technik marketingowych sprawiają, że zakupy artykułów spożywczych to czynność równie przyjemna co wymagająca orientacji i umiejętności rozróżnienia żywności według własnych potrzeb i preferencji. Wybierając określone produkty kierujemy się najczęściej przyzwyczajeniem do sprawdzonych i lubianych marek, atrakcyjną ceną oraz coraz częściej wiedzą na temat zasad zdrowego żywienia. Niestety zaledwie jedna trzecia konsumentów interesuje się treścią etykiety.
Młody, wykształcony i z wielkiego ośrodka – taki obraz internetowego klienta dominuje w powszechnej świadomości i znajduje potwierdzenie w badaniach. Jednak coraz silniejszą grupę użytkowników sklepów online stanowią internauci w wieku 50 lat i starsi.
Z internetu korzysta w Polsce dwie trzecie dorosłych. Bezwiednie lub też intencjonalnie zostawiają oni w sieci informacje o sobie. Ogromna większość osób bywających online określa swój sposób korzystania z internetu jako bezpieczny – wynika z badania zrealizowanego przez CBOS. Niemal połowa internautów (a jeśli uwzględnić kontakt z nieprawdziwymi informacjami i nadużywanie internetu – nawet dwie trzecie) deklaruje, że miała jakieś negatywne doświadczenia wynikające z obecności w sieci.
Jeszcze 20 lat temu sytuacja kobiet z rakiem piersi wyglądała zupełnie inaczej niż obecnie. Wiedza o tym nowotworze była znikoma i ograniczała się do przekonania, że diagnoza oznacza wyrok. Dziś jest inaczej – wzrosła świadomość kobiet, przeżywalność – rak piersi nie jest już chorobą śmiertelną, ale przewlekłą. O tym, co się zmieniło przez te lata, co jest jeszcze do zrobienia w obszarze raka piersi oraz o tym, jak wygląda dostęp do nowoczesnego leczenia opowiada Elżbieta Kozik, prezes Stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny.
Zespół policystycznych jajników sprzyja problemom z pamięcią i myśleniem