Porady - pytania i odpowiedzi

2011-06-26 23:05 autor: matrix30_30

35 296 odsłon

Problemy z erekcją podczas stosunku

Mój mężczyzna ma 42 lata.Spotykamy się od kilku miesięcy i od tego momentu zawsze gdy dochodzi do zbliżenia penis maleje,nie ma erekcji. Normalnie partner ma erekcję ale zawsze gdy już wejdzie w moją pochwę wszystko się cofa i nie dochodzi do zbliżenia. Dlaczego tak się dzieje?? Partner mówi że odczuwa ogromne gorąco w penisa i przestaje mieć czucie,czyli tak jakby "GO" nie miał wcale. Nie wiemy już co robić.....

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2011-06-29 09:11 autor odpowiedzi: Ekspert Seks to zdrowie

    Na podstawie krótkiego opisu trudno jest precyzyjnie ustalić przyczynę tak manifestujących się zaburzeń erekcji. Należy brać pod uwagę przede wszystkim różne czynniki powodujące nadwrażliwość lub ból członka na stymulację (stan zapalny? Zwężenie napletka? Krótkie wędzidełko? Zaburzenia neurologiczne? Reakcja alergiczna?) oraz psychogenne – szczególnie związane z lękiem przed współżyciem, ciążą lub sprawdzeniem się w roli partnera. Żeby to zweryfikować, sugeruję zgłoszenie się do specjalisty (lekarza seksuologa). Warto też sprawdzić ewentualny wpływ zastosowania prezerwatywy.

    Ocena odpowiedzi 11 35

    skomentuj | odpowiedz

  • 2012-09-21 15:56 autor odpowiedzi: maslow81

    moim zdaniem, jeżeli czlonek ma zdolnośc osiągnięcia wzwodu, a problem zaczyna się gdy dochdozi do zblizenia to być może brak mu dostatecznej sily na podtrzymanie stosunku. Na taki problem jest na rynku dużo leków dostepnych bez recepty. Dużo osób zachwala liderin, bo działa doraxnie i natychmiastowo, wiec moze warto go wyprobowac, a dopiero pozniej wziąc pod uwagę leczenie (odpukac)

    Ocena odpowiedzi 3 5

    skomentuj | odpowiedz

  • 2014-02-11 01:10 autor odpowiedzi: LECHO

    A według mnie to może też być problem natury psychologicznej. Może najpierw warto wspólnie poogladać film erotyczny, może dłuższe pobudzanie członka, stymulowanie go bodźcami różnymi poprawi wasze życie seksualne. Ewentualnie warto udać się do apteki po odpowiednie preparaty farmaceutyczne- żeby udane było Wasze zycie erotyczne.

    Ocena odpowiedzi 2 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2014-12-12 16:22 autor odpowiedzi: kento

    Środek nazywa się Iqman, mnie faktycznie pomógł, a był to już moment, kiedy faktycznie sytuacja wyglądała po prostu fatalnie. Teraz jest już bez porównania lepiej - w zasadzie kocham się jak dawno temu. Szkoda tylko straconego czasu - prawie rok nie miałem sexu i to był dla mnie dramat.

    Ocena odpowiedzi 3 3

    skomentuj | odpowiedz

  • 2015-07-28 23:19 autor odpowiedzi: Jan555

    Zgodze się z LECHO może to tylko kwestia urozmaicenia tylko "zabawy". Próbowaliście czegoś używać? Jakieś żele, kajdanki itp.?  Jeżeli nie chcecie zaczynać od zabawek to zawsze istnieje możliwość zorganiozawnia dobrej kolacji z afrodyzjaków ;)

    Ocena odpowiedzi 3 0

    skomentuj | odpowiedz

Zobacz także

DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOSTAŃ EKSPERTEM

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • Dodano 2011-03-24 11:47 przez Paszkowski

    Brak erekcji

    Mam 76 lat, ciśnienie, cholesterol, tarczyca, prostata, serce w normie. Chodzę na spacery, na wycieczki. Żonaty od 50 lat. Zdrad nie było z obu stron. Obie strony chętne na sex. Niestety od dwóch lat erekcja słabła, a od 3 miesięcy zanikła całkowicie. Serdecznie proszę o poradę z zaleceniem kuracji ...

    kategoria: Zdrowie mężczyzny

  • Dodano 2014-11-05 21:54 przez jozek6699

    Problemy z erekcją w trakcie stosunku

    Witam, zarejestrowałem się na forum bo mam problem. Jestem po 40. Od kilku tyg, podczas gry wstępnej z moją lubą mój sprzęt sam pokazuje że powinniśmy już przejść do ataku (mocny wzwód), a jak przychodzi co do czego (wkładam go do środka)  to po 5 min opada. Potem jak go wyciągam i zaczynamy się p...

    kategoria: Zdrowie mężczyzny

  • Dodano 2011-10-14 21:23 przez katarzynka112

    Brak erekcji - powodem może być miażdżyca?

    Prawdopodobnie to jest przyczyną problemów z erekcją partnera ,czy można wspomagać się środnakmi farmakologicznymi? czy są skuteczne ? czy jedyna szansa to zabieg?

    kategoria: Choroby, Objawy, Leczenie

  • Dodano 2014-06-29 14:14 przez mlodyduchem

    Problem?

    Nie wiem czy to odpowiednie miejsce do zadania pytania, chodzi o to że mam problemy potencją nie byłem z tym u lekarza ponieważ mimo wieku nieco się wstydzę rozmawiać o takich rzeczach. Znalazłem w internecie lek bez recepty który działa podobnie jak wiagra a moje pytanie czy zamawianie leków z tego...

    kategoria: Seks i antykoncepcja

  • Dodano 2010-11-22 16:38 przez Ruprecht

    Zaburzenia erekcji co polecacie?

    Jakie środki możecie polecić na dolegliwość jak wyżej u pana po 60-tce? badania w normie - nadciśnienie, prostata, cholesterol, myślę że to andropauza chyba pomału, więc zdałoby się lekkie wsparcie.

    kategoria: Zdrowie mężczyzny

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Na skróty

REKLAMA

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Zdrowie mężczyzny

Eksperci radzą

Ostatnio zadane pytania

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Artykuły

Tematy

Poprzednie pytania