Porady - pytania i odpowiedzi

2011-03-24 11:47 autor: Paszkowski

28 976 odsłon

Brak erekcji

Mam 76 lat, ciśnienie, cholesterol, tarczyca, prostata, serce w normie. Chodzę na spacery, na wycieczki. Żonaty od 50 lat. Zdrad nie było z obu stron. Obie strony chętne na sex. Niestety od dwóch lat erekcja słabła, a od 3 miesięcy zanikła całkowicie. Serdecznie proszę o poradę z zaleceniem kuracji i podaniem nazw najlepszych dla mnie leków.

Pozdrawiam i z góry dziękuję.

Zenon

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2011-03-26 21:23 autor odpowiedzi: andryjus

    A tu Cię zaskoczę, byłeś u lekarza? Erekcja to nie czary mary i stoi, to dość skomplikowany proces choć w sumie prosty.  Można zjeść tysiące kapsułek, są dostępne bez recept,y a reklamowane w TV. Ale pamiętaj wszystko co dzieje się w twoim organiźmie ma odzwierciedlenie w głowie. Więc po jakim fakcie stan się pogorszył, co się wtedy stało?

    Oceń odpowiedź 6 16

    skomentuj | odpowiedz

  • 2011-04-08 14:08 autor odpowiedzi: Ekspert Seks to zdrowie

    Panie Zenonie,

    Jak rozumiem, dobry stan zdrowia dotyczący podanych parametrów został potwierdzony okresowymi badaniami. Aby ustalić przyczynę Pańskich problemów, należy rozszerzyć diagnostykę o szczegółowy wywiad, ustalenie ewentualnych czynników ryzyka oraz dalsze badania (np. gospodarka węglowodanowa, parametry nerkowe i wątrobowe, inne hormony, badania naczyniowe). W tym celu powinien się Pan zgłosić do lekarza seksuologa. Medycyna dysponuje obecnie skutecznymi lekami przeznaczonymi do terapii zaburzeń erekcji (najczęściej stosuje się leki doustne, ze względu na obowiązujące prawo nie mogę wymieniać nazw poszczególnych preparatów). Są one dostępne jedynie na receptę. Inne, mieszczące się w kategorii tzw. suplementów diety (nie potrzeba recepty) nie mają potwierdzonej klinicznie skuteczności w leczeniu zaburzeń erekcji. Zastosowanie jakichkolwiek leków powinno być jednak poprzedzone odpowiednią diagnostyką, dlatego zalecam wizytę u specjalisty.

    Oceń odpowiedź 5 38

    skomentuj | odpowiedz

  • 2014-01-20 00:18 autor odpowiedzi: Eska1954

    A ja myślę,że z upływem lat wszystkie funkcje organizmu się pogarszają i stąd problem.

    Ocena odpowiedzi 1 17

    skomentuj | odpowiedz

  • 2014-02-11 01:10 autor odpowiedzi: LECHO

    Na pewno warto zainwestować w witaminowe suplementy diety dla seniorów, a poza tym, to przyczna może tkwić w psychologicznych aspektach także- może warto sięgnąć po nowe urozmaicenia seksu, nowe pozycje, nowe stymulanty- to tez powinno pomóc. No i mozna tez spróbować zażyć starą, dobrą Viagrę- myślę, że to wszystko razem powinno dać pozytywne efekty!

    Ocena odpowiedzi 5 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2014-10-09 02:02 autor odpowiedzi: angru46

    Panie Zenonie jest takie przysłowie"Nie pomogą faleWisły......sły,"Nie pomoże puder szminka jak ..... ka,trzeba sie z tym faktem pogodzić.

    bazyl12 skomentował/a odpowiedź 2015-03-21 03:04

    Witam ja nie polecam Viagry ale sildenafil bez skótków ubocznych i tani 110 zł za 15 tabletek + przesyłka ja kupuje

    Ocena odpowiedzi 3 4

    skomentuj | odpowiedz

  • 2015-03-21 03:08 autor odpowiedzi: bazyl12

    Witam polecam sildenafil bardzo tani i bardzo skuteczny bez skutków ubocznych

    Ocena odpowiedzi 1 3

    skomentuj | odpowiedz

  • 2015-03-21 03:10 autor odpowiedzi: bazyl12

    Witam polecam sildenafil bardzo tani i bardzo skuteczny bez skutków ubocznych

    Ocena odpowiedzi 2 3

    skomentuj | odpowiedz

  • 2016-02-28 19:19 autor odpowiedzi: kasiajotka

    Kilka miesięcy temu zacząłem mieć coraz częściej problemy z erekcją. W końcu zebrałem się na odwagę i poszedłem z tym problemem do lekarza. Na szczęście przyczyna nie była zdrowotna, tylko bardziej stresy, no i też może trochę wiek. Lekarz przepisał m ina wzmocnienie erekcji maxigrę go. Jestem zdziwiony, że lek tak dobrze zadziałał już za pierwszym razem. Super wzwód, który utrzymał się przez długi czas. Kolejne razy efekt taki sam. Polecam

    Ocena odpowiedzi 0 1

    skomentuj | odpowiedz

Zobacz także

DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOSTAŃ EKSPERTEM

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Na skróty

REKLAMA

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Zdrowie mężczyzny

Eksperci radzą

Ostatnio zadane pytania

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Artykuły

Tematy

Poprzednie pytania