Porady - pytania i odpowiedzi

2015-01-19 14:49 autor: henkel

8 181 odsłon

Nerwowość od tarczycy?

Witam wszystkim, mam mały problem. Otóż moja żona ma niedoczynność tarczycy i od pewnego czasu jest coraz bardziej nerwowa i rozdrażniona. W związku z tym mam pytanie czy to możliwe, że to skutki uboczne tarczycy? Ktoś może z Was ma taki problem? Prosze o napisanie jak moge pomóc żonie by nerwy się zmniejszyły.

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2015-01-27 02:20 autor odpowiedzi: RÓŻA 83

    Też mam w rodzinie osoby z tą chorobą i lekarz twierdził, że ona ma wpływ na nerwowość. Pozostaje też inna kwestia, mogą to być ogólne problemy hormonalne np. związane z przekwitaniem (nie wiem w jakim wieku jest pana żona więc nie wiem czy to ją dotyczy) Warto zrobić badania. Pozostaje też kwestia zażywanych leków, też potrafią wpływać na nerwy! Warto udać się do lekarza i on już powinien pokierować dalej jeżeli zajdzie potrzeba.

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz

  • 2015-01-27 02:20 autor odpowiedzi: elaela

    Tak to możliwe, ponieważ osoby z chora tarczycą stają się drażłiwe i rozdrażnione. Postaraj sie wspierać żonę we wszystkim. Bądź przy niej i pomagaj jej, niech czuję, że jestes z nią. A może jak sama wie, że stała sie bardzo nerwowa pomogą jakieś tabletki ZIOŁOWE na uspokojenie.

    Oceń odpowiedź 0 4

    skomentuj | odpowiedz

  • 2017-02-26 09:50 autor odpowiedzi: gorczyn2

    Mi lekarz polecił stałe branie magnezu "Filomag B6".

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz

  • 2017-05-29 10:15 autor odpowiedzi: babciela

    Ja myslę , ze przyczuną nerwowosci żony, jest złe dawkowanie leków- niedoczynnosc przeszla w nadczynnośc-konieczna powtorka badań (uwaga FT3 FT4- bo to sa hormony tarczycy TSH - to tormon przysadki)- i USG z biopsją. Pozdrawiam babciela

    Oceń odpowiedź 1 2

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOSTAŃ EKSPERTEM

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Na skróty

REKLAMA

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Choroby, Objawy, Leczenie

Eksperci radzą

Ostatnio zadane pytania

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Artykuły

Tematy

Poprzednie pytania



  X   Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.   X