Porady - pytania i odpowiedzi

2013-01-26 12:35 autor: kinomanka

18 392 odsłon

zmiany skorne na glowie

Co to moze byc i jak to leczyc? w wielu miejscach na glowie tworza sie wypukle-jakby krosty. po podwzeniu igla warstwa skory odchodzi i widac nowy naskorek. wielkosc tych zmian : od 2mm do 1,5 cm. nie pomagaja srodki na grzybice,antybiotyki w masci ani ze sterydami.

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2013-02-15 15:35 autor odpowiedzi: babciela

    Przede wszystkim badania podstawowe. potem dermatolog powinien zrobic badania pod mikroskopem opisanych zmian...

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2013-02-15 15:35 autor odpowiedzi: babciela

    Znowu za malo danych- czy masz jakies inne zmiany skórne-np bardzo suchą skórę na kkg , kkd. czy morfologia- a przede wszystkim plytki(PLT)krwi sa prawidlowe.

    Drwmatolog powinien pobrać probkę ze skory glowy i zbadac pod mikroskopem...

    Pozdrawiam. E

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2013-02-22 22:41 autor odpowiedzi: Elżbieta Kasztelaniec - Mikrobiolog, Specjalista Dietetyki Medycyny Chińskiej

    Zgadzam sie z poprzedniczką, iż należy udać się dermatologa i wykonać badania.  Jesłi chcemy się leczyć powinniśmy wiedzieć co leczymy.

    Z naturalnych środków polecam preparaty z minerałami Morza Martwego. Jego lecznicze działanie znane jest od tysięcy lat. Właśnie tam ludzie wyjeżdzają na turnusy 2-tygodniowe leczyć luszczycę, bielactwo czy atopowe zapalenie skóry. 

    Jednak proszę pamiętać to co jest na skórze jest zwykle tylko sygnałem, że organizm potrzebuje pomocy. wszystkie środki zewnętrzne tylko złagodzą objawy, a tu trzeba likwidować przyczynę. Być moze nawet problemy z trawieniem lub stresem.

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz

  • 2014-01-17 23:27 autor odpowiedzi: Eska1954

    Miałam podobney problem,pomogło smarowanie acnosanem.

    Oceń odpowiedź 0 10

    skomentuj | odpowiedz

  • 2014-02-25 13:43 autor odpowiedzi: smiling

    mołe to być łuszczyca po lekowa sprawdzić skutki uboczne leków - są na to kremy lecz to sprawa lekarza i tak naprawdę to łagodzą a nie leczą  - zmiana leku

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz

Zobacz także

DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOSTAŃ EKSPERTEM

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Na skróty

REKLAMA

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Higiena

Eksperci radzą

Ostatnio zadane pytania

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Artykuły

Tematy

Poprzednie pytania