Porady - pytania i odpowiedzi

2012-06-21 18:59 autor: malsko

7 682 odsłon

Sprzedawca internetowy nie wysyła opłaconego towaru - co zrobić?

Zamówiłam coś przez internet, zapłaciłam, minęło ponad 4 tygodnie a ja nic nie dostałam ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Pani twierdzi,że wysłała ale nie wysyła nr nadania przesyłki. Nie odpowiada na maile. Myślę , że w ogóle nie wysłała towaru. Co mogę teraz zrobić żeby jak najszybciej odzyskać pieniądze?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2013-06-14 19:33 autor odpowiedzi: bazibart

    Proszę wysłać pismo (listem poleconym z potwierdzeniem odbioru) i wezwiać sprzedawcę do realizacji umowy (albo zwrotu środków ) wyznaczyć mu na to termin z zagrożeniem, że powiadomi się organy ścigania o podejrzeniu popełnienia oszustwa.

    Jeśli sprawę chce się załatwić sprawę kompleksowo proponuję też udać się do Rzecznika Konsumenta odpowiedniego do miejsca zamieszkania

    smiling skomentował/a odpowiedź 2014-02-25 17:58

    to jest jedyna dobra rada

    Ocena odpowiedzi 0 2

    skomentuj | odpowiedz

Zobacz także

DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOSTAŃ EKSPERTEM

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Na skróty

REKLAMA

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Zakupy w sieci

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Artykuły

Tematy

Poprzednie pytania