Liczba wyników: 2251
Dzięki Intenetowi możemy robić zakupy w najdalszych zakątkach świata bez bez wychodzenia z domu. Pomimo tego, kupowanie poza granicami Polski budzi nadal w Polakach wiele wątpliwości. Czy są to słuszne obawy? Jaki sklep wybrać i ile możemy zaoszczędzić, jak dokonać szybko i bezpiecznie wpłaty i czy możemy taki towar reklamować?
Coraz więcej z nas robi zakupy przez Internet. Okazuje się jednak, że w przypadku zakupów robionych za granicą, możemy napotkać na spore problemy.
Święta coraz bliżej i większość z nas zastanawia się nad zakupem prezentów dla swoich najbliższych. Coraz więcej Polaków idąc z duchem czasu robi zakupy za pomocą komputera i Internetu. Niestety okres przedświąteczny to również „żniwa” dla różnego rodzaju oszustów i naciągaczy.
Polacy przekonali się do sklepów internetowych. Z roku na rok trafia do nich coraz więcej klientów, a ci wydają podczas e-zakupów coraz więcej pieniędzy. Coraz śmielej w świecie wirtualnych zakupów radzi sobie również branża modowa. O jej specyfice mówi Tomasz Ebbig z Zalando - jednego z większych e-sklepów modowych.
Już obecnie osoby kupujące przez internet maja więcej uprawnień niż ci, którzy kupują towary w tradycyjny sposób. A będzie tylko lepiej, ponieważ od czerwca wchodzą w życie nowe przepisy dające e-nabywcom jeszcze większe przywileje. Czy sklepy internetowe są na to przygotowane? Czego możemy od nich wymagać?
Sezon urlopowy powoli dobiega końca. Jest to dobry moment na przedstawienie nowych trendów na rynku turystycznym, a także ukazanie nowych preferencji Polaków w tym segmencie. Rynek usług turystycznych ulega nieustannym przemianom. Ma na to wpływ wiele czynników - politycznych, gospodarczych, a nawet technologicznych.
W tym roku uważniej będziemy wydawać pieniądze na świąteczne zakupy. Wybierzemy tańsze, bardziej użyteczne prezenty w sklepach oferujących niższe ceny. Chętniej niż reszta Europejczyków kupimy upominki przez Internet.
Amerykańscy dziadkowie wydają na swoje wnuki 50 miliardów dolarów rocznie – informuje eMarketer. Aż dla 60 procent z nich najlepszym źródłem informacji lub porady jest Internet. Przeciętny amerykański dziadek lub babcia wydaje na każdego swojego wnuka około 1700 dolarów rocznie.
Polski rynek sklepów internetowych, na tle innych państw europejskich, rozwija się niezwykle szybko. Dynamiczny wzrost liczby kupujących oraz obrotów nie dotyczy jednak wszystkich sektorów e-handlu. Jak wynika z sondażu firmy PayU, po produkty spożywcze, ogrodnicze, chemię gospodarczą czy nawet kosmetyki wciąż chętniej wybieramy się do marketu.
Dziś 30 listopada, Dzień Darmowej Dostawy, akcji, która ma za zadanie zachęcić Polaków do zakupów przez Internet i postrzegania ich jako wygodnej, bezpiecznej oraz atrakcyjnej cenowo formy zakupów. Jak wynika z Digital Life, globalnego raportu przygotowanego przez agencję badawczo-doradczą TNS reprezentowaną w Polsce przez firmy TNS Pentor i TNS OBOP, polscy internauci są otwarci na korzystanie z tej formy zakupów, ale jednocześnie przeszło co czwarty z nich (26%) wskazuje, że obecne warunki dostępu do Internetu uniemożliwiają mu w pełni satysfakcjonujące korzystanie z tego medium.
Większa ilość węglowodanów prostych w diecie to mniej atrakcyjny wygląd