Liczba wyników: 1395
Na polski rynek wydawniczy wkroczyła oficyna Elders Academy Press, która nie tylko nie unika problemu istnienia ludzi starszych, ale go eksponuje.
W ramach kampanii "Świat w dłoniach", mającej na celu upowszechnianie wiedzy o reumatoidalnym zapaleniu stawów, fundacja "Żyjmy zdrowo" organizuje konkurs fotograficzno-literacki, którego tematem są dłonie. Jest to druga edycja tego konkursu, skierowana tym razem do miłośników fotografii oraz osób z zacięciem literackim.
Wrocławskie Centrum Seniora, wraz z Centrum Edukacji Międzykulturowej Biuro Regionalne Wrocław, serdecznie zaprasza wszystkich chętnych seniorów do udziału w spotkaniach organizowanych w ramach Cyklu „Jaki wspaniały jest ten świat”.
Na odbywającym się podczas ostatniego weekendu wyjazdowym posiedzeniu klubu PO Donald Tusk zasugerował, aby starsi wiekiem działacze dali szansę na wykazanie się swoim młodszym kolegom – pisze Metro.
Fundacja na rzecz Kobiet JA KOBIETA koordynator Forum 50+ Seniorzy XXI wieku! zaprasza na konferencję „Wizerunek osób starszych w mediach”, która odbędzie się 1 października 2007, w dniu Międzynarodowego Dnia Seniora, w godzinach 12.00 - 14.15 w Centrum Prasowym Foksal w Warszawie.
"Starzejąca się kobieta w kinie popularnym – niedoceniana, mało atrakcyjna, niemiła i ograniczona" – napisał swego czasu magazyn Sex Roles, poświęcony zagadnieniom kulturowej tożsamości płci. We współczesnym świecie ogarniętym obsesją młodości, piękna i witalności, twórcy filmów nie mają czasu ani ochoty by skierować swoją uwagę na perypetie dojrzałych przedstawicielek płci pięknej, uważa wielu znawców tematu. Czy jest tak naprawdę? Odpowiedź przynosi lektura raportu zatytułowanego "Starsze kobiety w filmie pełnometrażowym" autorstwa Brytyjskiego Instytutu Filmowego (BFI).
Reklama otacza nas niemal wszędzie: jest w telewizji, radiu, prasie, na autobusach, tramwajach i miejskich billboardach. Aby dowiedzieć się, jaki wizerunek seniora funkcjonuje w reklamie prasowej w Polsce przeanalizowano reklamy pochodzące z sierpnia i września tego roku. Analizy tej dokonała - na zlecenie Fundacji na Rzecz Kobiet JA KOBIETA - Agnieszka Łapacz, Project Manager Międzynarodowej Wystawy Aktywnych Seniorów „Złote Marzenia” pod honorowym patronatem Ambasady Finlandii w Warszawie.
1- go października 2007 roku w Centrum Prasowym Foksal w Warszawie odbędzie się konferencja „Wizerunek osób starszych w mediach”. Przedsięwzięcie ma na celu przestawienie nowatorskiego raportu podsumowującego miesięczne obserwacje prasy, radia i telewizji w zakresie wizerunku starości i osób starszych w mediach. Konferencji patronuje portal Senior.pl.
Nie warto nazbyt starać się o ulepszanie swojego wizerunku. Kiedy ludzie starają się poprawić opinię innych o sobie, często przesadzają w autopromocji i wywołują odwrotny efekt.
Brytyjska firma Nurture Replenish Skincare przeprowadziła badania z udziałem 2.000 kobiet w wieku powyżej 45 lat i okazało się, że większość respondentek uważa, iż w wieku 59 lat należy zacząć „starzeć się z godnością", a więc odpowiednio się ubierać i nie używać określonych kosmetyków.
Uścisk czy przytulanie wpływają na nasz dobrostan psychiczny i fizyczny