Liczba wyników: 761
Mówi się, że w naszym kręgu kulturowym panuje kult młodości, któremu poddaje się nie tylko świat show-biznesu, ale również – a może przede wszystkim – zwykli ludzie, czyli my. Trend ten powoli zaczyna się jednak zmieniać – wielkie koncerny kosmetyczne i projektanci mody zaczynają dostrzegać ludzi dojrzałych i starszych.
Aż 7 na 10 Polaków dobrze ze swoim wyglądem, choć równocześnie wielu przyznaje, że dzięki idealnemu ciału byliby pewniejsi siebie, szczęśliwsi i mieliby większy wpływ na swoje sukcesy, m.in. w życiu zawodowym – wynika z najnowszego globalnego badania Havas Worldwide „iBody: nowe granice” z cyklu Prosumer Reports. Polacy zostali w nim zdefiniowani jako entuzjaści holizmu, którzy w kompleksowy i zrównoważony sposób dbają o jakość codziennego życia.
Od czterech miesięcy cudzoziemcy mogą starać się o przywrócenie obywatelstwa polskiego, które w przeszłości posiadali i utracili je przed 1 stycznia 1999 roku. Do tej pory do Ministerstwa Spraw Wewnętrznych wpłynęło 289 wniosków o przywrócenie obywatelstwa polskiego, w tym 232 za pośrednictwem konsulatów. Minister Jacek Cichocki wydał już 187 decyzji - w tym 181 decyzji o przywróceniu cudzoziemcom obywatelstwa polskiego. Poza granicami kraju cudzoziemcy najczęściej składają wnioski w konsulatach w Niemczech, Szwecji, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
Ruszyła akcja „Nie biorę, chcę normalnie zarabiać", której celem jest promowanie właściwych zachowań wśród lekarzy i przywrócenie pacjentom zaufanie do nich.
Nieinformowanie o prawie do reklamacji albo o całkowitej cenie usługi - to praktyki, które mogą drogo kosztować. Przekonały się o tym dwie spółki ukarane ostatnio przez Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Poznański oddział stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich rozpoczyna akcję pod hasłem "Spoko Senior". Jej celem jest zwrócenie uwagi na problemy osób starszych i próba złamania stereotypów dotyczących starości.
Rainbow Tours jest partnerem hiszpańskiego touroperatora, który wygrał rządowy przetarg na organizację wyjazdów wakacyjnych dla osób w wieku powyżej 55 lat. Jak się okazuje, hiszpańskie wakacje w atrakcyjnej cenie cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem.
Dyrekcja Polskiej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku przychyliła się do próśb słuchaczy Gdańskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku i zaproponowała im zakup biletów na podstawie indeksu po cenie najniższej na dany koncert (z wyjątkiem koncertów specjalnych).
Rozpoczęła się kampania społeczna "Spotkajmy się w bibliotece", której celem jest zwrócenie uwagi na lokalną bibliotekę - miejsce dostępu do wiedzy, informacji i kultury. Kampania realizowa jest w ramach Programu Rozwoju Bibliotek.
„Człowiek nie pacjent” jest kampanią non profit, realizowaną dla krakowskiego Stowarzyszenia Wspierania Onkologii UNICORN, zajmującego się psychoonkologią. Jej celem jest wszystkim zwrócenie uwagi na konieczność wypracowania innego stosunku do człowieka chorego na nowotwór, a także przybliżenie pojęcia psychoonkologii.
Słone przekąski – wielkość sprzedawanej porcji wpływa na to, ile rzeczywiście zjesz