Liczba wyników: 132
Największy polski portal internetowy zmienia właściciela. Grupa TVN sprzedała Ringier Axel Springer Media AG z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii ("RAS") 75 procent udziałów w portalu za 956 mln zł w gotówce (ok. 217 mln Euro). Wycena Onet wynikająca z transakcji wynosi ok. 1 mld 275 mln zł. Dla TVN środki pozyskane ze sprzedaży stanowić będą istotny element planu zmniejszenia długu spółki.
Poczta Polska wprowadza nowy wzór znaczków. Nie będą one miały wydrukowanej ceny, a jedynie informację o wadze, wymiarach i szybkości doręczenia przesyłki. W ten sposób na każdej przesyłce będzie można umieścić tylko jeden znaczek, bez konieczności kompletowania zestawu kilku znaczków o odpowiedniej wartości. Nowe znaczki do obiegu trafią już w piątek, 8 marca.
Twoja praca wymaga bycia w kontakcie z wieloma osobami? Odbieranie telefonów, poczty elektronicznej jest stałym elementem Twojego dnia? Brytyjscy naukowcy dowiedli, iż taki styl życia może niekorzystnie wpłynąć na Twoje zdolności intelektualne.
Już od jutra przy pocztowych okienkach czeka nas niemiła niespodzianka. Średnio ceny usług wzrosną o 4 procent. I tak na przykład o 5 gr więcej zapłacimy za wysłanie zwykłego listu, wzrośnie też m.in. koszt wysłania listu priorytetowego.
Poczta Polska zakończyła instalację terminali płatniczych dzierżawionych od firmy eService. W ponad 4600 placówkach narodowego operatora klienci Poczty Polskiej mogą płacić kartami Visa i Mastercard za zakupione towary oraz skorzystać z innych usług realizowanych za pomocą terminali POS.
Zdaniem kontrolerów NIK Poczta Polska coraz gorzej traktuje swoich klientów. Główne zarzuty to coraz gorsza dostępność urzędów pocztowych oraz narażanie przesyłek na zgubienie i zniszczenie.
Od lutego wzrosną ceny za listy krajowe. Poczta Polska podwyżkę tłumaczy koniecznością zapewnienia rentowności usług listowych Poczty i inwestowania w rozwój firmy. Zmiana cen nie obejmie paczek, a także listów wysyłanych za granicę. Zgodę na nowy cennik wyraził już Urząd Komunikacja Elektronicznej.
Jakość usług pocztowych oferowanych przez Pocztę Polską pozostawia wiele do życzenia - to wnioski z badania przeprowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Celem badania było sprawdzenie, czy Poczta Polska spełnia określone prawem standardy terminowości doręczeń przesyłek. Całkowicie terminowo dostarczane były tylko paczki ekonomiczne.
"Poczta Polska jest jedyną firmą, która ma niezbędną infrastrukturę, doświadczenie i kompetencje, by w bezpieczny sposób obsługiwać korespondencję nadawaną przez sądy i prokuraturę" - takie jest zdanie spółki Poczta Polska, która zaskarżyła do Sądu Okręgowego w Krakowie wyrok Krajowej Izby Odwoławczej w sprawie przetargu na obsługę sądów i prokuratur, wygranego przez Polską Grupę Pocztową.
Poczta Polska naruszyła zbiorowe interesy konsumentów, nie dostarczając terminowo przesyłek – decyzję UOKiK potwierdził Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Utrzymana została również nałożona na przedsiębiorcę kara finansowa w wysokości 6,6 mln złotych.
Emoji (emotikony) – dlaczego starsi użytkownicy rzadziej ich używają